Marketing Specialist
Feliksa Nowowiejskiego 3, Poznań
inmarketing digital agency
Jako inmarketing digital agency jesteśmy zespołem działającym w obszarze digital marketingu i skupiającym się na reklamach PPC, social media, content marketingu oraz SEO. Realizujemy marketing 360 dla firm z rozmaitych branż. Dla naszych Klientów prowadzimy również projekty szkoleniowe, strategiczne i doradcze, zapewniając kompleksową obsługę Klienta w internecie.
Przede wszystkim jednak wspieramy naszych Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych!
W naszą kulturę organizacyjną wpisane są ciągły rozwój, uczciwość i szczerość. Angażujemy się i doradzamy biznesowo, często wykraczając poza ustalony zakres współpracy, działając proaktywnie na rzecz naszych klientów - partnerów.
Dbamy o dobrą atmosferę, która sprawia, że każdy czuje się akceptowany, ważny i słuchany. Mamy kulturę feedbacku, w której jesteśmy otwarci na informacje zwrotne pomiędzy członkami zespołu.
Jesteśmy członkami programów Google Partner i Meta Business Partner (daw. Facebook Marketing Partner). Nasi specjaliści PPC posiadają różnorodne certyfikaty – Google, LinkedIn, Twitter, Hubspot, Allegro i inne.
Ponadto uczestniczymy w konferencjach branżowych, wykładamy na poznańskich uczelniach i udzielamy się podczas licznych webinarów.
Kogo szukamy:
Szukamy osoby, która wzmocni nasz wewnętrzny dział marketingu. Łączy kreatywność z analitycznym podejściem i chęcią do rozwoju w marketingu 360.
Wymagania kluczowe:
Masz solidne podstawy marketingu i rozumiesz, jak kanały płatne i organiczne powinny ze sobą współpracować. Potrafisz tworzyć i realizować plany contentowe zgodne ze strategią. Rozumiesz też podstawy UX (np. przy projektowaniu LP).
Praktycznie znasz platformy TikTok, Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn. Rozumiesz ich specyfikę, śledzisz trendy i potrafisz analizować wyniki.
Biegle montujesz wideo (np. w CapCut) oraz sprawnie tworzysz treści marketingowe (teksty, proste grafiki). Potrafisz krytycznie ocenić jakość contentu.
Dobrze znasz Excela. Praktycznie korzystasz z co najmniej jednego narzędzia AI (Claude, ChatGPT, Gemini itp.) do tworzenia treści zgodnych z TOV. Obsługujesz wizytówkę Google i masz podstawy narzędzi do raportowania SM (np. Sotrender).
Masz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
Lubisz i masz możliwości pracy stacjonarnej (z czasem możliwość pracy hybrydowej).
Będzie super, jeśli dodatkowo:
Masz doświadczenie z systemami do e-mail marketingu.
Znasz podstawy WordPressa (na tyle, by wprowadzić drobne zmiany na stronie).
Jakie cechy cenimy na tym stanowisku?
Komunikatywność: To klucz we współpracy w naszym zespole. 🤝
Samodzielność i decyzyjność: Wiesz co robić i działasz (ale pamiętaj, zawsze masz wsparcie zespołu – działamy partnersko).
Dobra organizacja pracy: Ogarniasz swój czas i zadania.
Prawdziwe zainteresowanie marketingiem: Nie tylko Social Media, ale też performance, organic i specyfika B2B. Chcesz się w tym realnie rozwijać.
Czym dokładnie będziesz się zajmować?
Prowadzeniem firmowych Social Media (inmarketing) zgodnie ze strategią marketingową.
Samodzielnym tworzeniem treści marketingowych (teksty, wideo 🎥) lub koordynowaniem ich produkcji z innymi specjalistami (np. grafiki, Landing Page).
Tworzeniem Case Studies i opisów usług
Przygotowywaniem newsletterów oraz treści e-mail marketingowych.
Raportowaniem efektywności działań w Social Media.
Aktywnym udziałem w procesach tworzenia strategii marketingowej firmy.
Współtworzeniem naszego firmowego podcastu. 📢
Dbaniem o spójność identyfikacji wizualnej i Tone of Voice firmy (będziesz jednym ze strażników naszego TOV! 🦅).
Co oferujemy w zamian?
Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia z przedstawionych widełek.
Zgrany i doświadczony zespół, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie.
Elastyczne 8 godzin pracy w przedziale 6-18, w których możesz zaczynać wcześniej lub później.
Biuro bez korpo klimatu, “pets friendly” (mile widziani czworonożni przyjaciele 🙂).
Biblioteczkę firmową z zestawem materiałów szkoleniowych.
Dofinansowanie karty sportowej (Multisport).
Możliwość korzystania z ubezpieczenia medycznego (obecnie PZU zdrowie).
Bezpłatne konwersacje z lektorem j. angielskiego.
Szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne.
Bilety na wydarzenia sportowe - żużel PSŻ Poznań i piłki nożnej Warta Poznań, których jesteśmy Partnerem.
Pokój tzw. chill out’u, gdzie odpoczniesz, oczyścisz głowę i przygotujesz się do dalszego działania.
Okazje do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (integracje, wyjścia, wydarzenia biurowe, cykliczny pizza day i inne miłe niespodzianki 🥳).
… i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej
Jak wygląda u nas proces rekrutacji?
Stawiamy na autentyczność i transparentność:
Po weryfikacji aplikacji kontaktujemy się telefonicznie, aby przekazać instrukcje zadania rekrutacyjnego.
Po weryfikacji zadania rekrutacyjnego i naszej decyzji, że chcemy Cię lepiej poznać, kontaktujemy się ponownie, aby umówić I etap (rozmowa z Headem Działu i osobą z HR)
Po pierwszym etapie przekazujemy informację zwrotną. Jeśli decyzja jest na "tak", spotykamy się na II etapie (często z udziałem naszego CEO).
Zawsze dajemy feedback. Jeśli obie strony są zdecydowane na współpracę – dogrywamy szczegóły i z radością witamy Cię na pokładzie!
Brzmi jak coś dla Ciebie? Aplikuj! Chcemy Cię poznać ;)
Marketing Specialist
Marketing Specialist
Feliksa Nowowiejskiego 3, Poznań
inmarketing digital agency