Jesteśmy agencją innowacji, która realizuje projekty z zakresu budowy produktów, usług i biznesów. Do jednego z budowanych przez nas serwisu internetowego poszukujemy Digital Marketing Managera. Proplo.pl to platforma internetowa, która specjalizuje się w łączeniu projektantów wnętrz z potencjalnymi klientami. Jest to serwis odwiedzany przez tysiące klientów, gdzie można znaleźć setki projektantów wnętrz oraz tysiące inspiracji do aranżacji domów i mieszkań. Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing cyfrowy z naciskiem na strategię wzrostu, kampanie, treści oraz analitykę podjętych działań. Jeśli szukasz samodzielnej roli w środowisku startupowym - zapraszamy!
Zakres obowiązków:
- Opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii wzrostu platformy, skupionej na równoczesnym pozyskiwaniu właścicieli mieszkań oraz projektantów
- Projektowanie i wdrażanie skutecznych kampanii akwizycyjnych z wykorzystaniem różnorodnych kanałów cyfrowych
- Nadzorowanie tworzenia treści marketingowych (lead magnets, landing pages, social media, mailingi, materiały wideo, quizy, artykuły blogowe, newslettery)
- Rozwijanie strategii contentowej opartej na skutecznym copywritingu i storytellingu
- Bliska współpraca z zespołem produktowym przy wdrażaniu zmian zwiększających konwersję i retencję użytkowników
- Dostarczanie rekomendacji dotyczących optymalizacji ścieżki konwersji i doświadczeń użytkownika w produkcie
- Analiza i raportowanie kluczowych metryk i KPI związanych z pozyskiwaniem i utrzymaniem użytkowników
- Zarządzanie i koordynacja działań ekspertów i partnerów zewnętrznych odpowiedzialnych za marketing cyfrowy (SEO, SEM, social media, visual design, copywriting, analityka)
- Dbanie o spójność działań marketingowych ze strategią marki
Wymagania kluczowe:
- Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym, z udokumentowanymi sukcesami w masowym pozyskiwaniu użytkowników
- Udokumentowane umiejętności budowania i skalowania strategii marketingowych w środowisku online
- Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych w modelu performance (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn)
- Doświadczenie w zarządzaniu działaniami content marketingowymi (blog, social media, newsletter)
- Znajomość zasad SEO oraz ich praktycznego zastosowania
- Doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi (Google Analytics, HotJar, Looker) i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem marketingowym i optymalizacji ROI
- Zdolność do samodzielnej pracy oraz zarządzania współpracą z zewnętrznymi specjalistami
- Chęć i zdolności do nauki testowania i wykorzystania nowych narzędzi #marktech
Mile widziane:
- Doświadczenie w marketingu platform typu marketplace lub innych modeli biznesowych łączących dwie grupy użytkowników
- Znajomość branży projektowania wnętrz, architektury lub pokrewnych dziedzin
- Umiejętność pracy z systemami CRM, e-mail marketing i marketing automation
- Znajomość podstaw UX/UI i ich wpływu na konwersję
- Doświadczenie w optymalizacji ścieżek konwersji i testach A/B
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 11 000 - 14 000 PLN netto w przypadku kontraktu B2B, zależnie od doświadczenia
- Możliwość całkowitej pracy zdalnej - sam(a) decydujesz skąd chcesz pracować
- Narzędzia do pracy: MacBook, Google Workspace, Miro, ClickUp
- Dofinansowanie do karty Multisport i prywatnej opieki zdrowotnej Medicover
- Możliwość rozwoju w kierunku head of Growth Team (w tym z planami rozwoju zagranicznego)
- Duża autonomia - nie lubimy micromanagementu, jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie je wspólnie z Tobą przetestujemy
- Płaska struktura i szybka ścieżka decyzyjna, raportowanie bezpośrednio do CEO