Head of Client Relations Team

14 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Sprzedaż

Head of Client Relations Team

Sprzedaż

Koszykowa 61, Warszawa

INNOVATIKA

Pełny etat
B2B
Manager / C-level
Praca w pełni zdalna
14 000 - 15 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

client relations
customer service
new business
account manager
sprzedaż B2B
zarządzanie zespołem

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: C1

Opis stanowiska

Head of Client Relations Team


Innovatika to doświadczona firma doradcza, która od ponad 20 lat wspiera firmy w tworzeniu i rozwijaniu produktów oraz usług. Łączymy wiedzę z modeli biznesowych, technologii, customer experience i analityki. Wnosimy świeże spojrzenie i widzimy możliwości niewidoczne z perspektywy wewnętrznej. Każdy projekt traktujemy indywidualnie, zapewniając optymalny ROI transformacji.


Wierzymy, że różnorodność jest kluczem do innowacji. Każda z osób w Innovatice wnosi unikalne doświadczenia i perspektywy, które sprawiają, że wspólna praca ma sens. Dzięki zróżnicowanym punktom widzenia i efektywnej współpracy, już od wielu lat wprowadzamy innowacje dla firm z branży finansowej, fmcg, i gospodarki cyfrowej.


Poszukujemy osoby, która obejmie dowodzenie zespołu Client Relations. Zespół ten jest odpowiedzialny za kompleksowe prowadzenie projektów dla naszych klientów. Odpowiada za pierwsze kontakty oraz utrzymywanie dobrych relacji ze wszystkimi klientami Innovatiki, od dobrego rozpoznania ich potrzeb aż po opracowanie Case Studies i wspólne świętowanie sukcesów po zakończonych projektach.


Jeśli jesteś nastawiona/y na budowanie relacji, sprawczość to Twoje drugie imię, a dodatkowo lubisz wyznaczać cele i je osiągać, koniecznie się odezwij!


Twoje zadania:

  • Zarządzanie zespołem Client Relations, wsparcie członków zespołu w rozwoju kompetencji poprzez przydzielanie do odpowiednich projektów, mentoring, motywowanie do samorozwoju (we współpracy z People & Culture Manager).

  • Rozwijanie i implementowanie do codziennych działań Client Relations Toolkitu - zestawu praktyk i narzędzi wykorzystywanych do prowadzenia projektów i budowania relacji z klientami.

  • Opieka nad przychodzącymi zapytaniami ofertowymi  — zbieranie briefów, przygotowanie ofert z zespołem Innovatiki, negocjacje i finalizacje umów.

  • Nadzór nad jakością zarządzania projektami i realizacją celów projektowych.

  • Wspieranie i wzmacnianie dosprzedaży w ramach prowadzonych projektów.

  • Prowadzenie wybranych projektów jako Project Manager.

  • Współtworzenie strategii biznesowej Innovatika i jej realizacja w obszarze Client Relations poprzez przekładanie celów firmy na cele zespołu i poszczególnych osób.


Nasze oczekiwania:

  • Masz doświadczenie w zarządzaniu obszarem Client Service lub New Business w agencji reklamowej, software house, agencji digital lub pokrewnych.

  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołu z formalną odpowiedzialnością za ludzi (rekrutację, rozwój, oceny, cele i codzienną współpracę, a nie tylko w ramach projektów). stawiasz na partycypacyjny leadership i rozwój pracowników.

  • Wiesz, że sprzedaż zaczyna się od zbudowania relacji i poznania prawdziwych potrzeb klienta.

  • Znasz narzędzia do systemowego budowania relacji i wiesz jak wdrażać je w codziennej pracy zespołów projektowych (najlepiej Account Based Marketing lub pokrewne).

  • Masz wysoko rozwiniętą komunikatywność - nie tylko jasno formułujesz myśli, ale też potrafisz aktywnie słuchać i odczytywać potrzeby rozmówcy.

  • Jesteś samodzielny/a i proaktywny/a - zauważasz to, co może działać lepiej i proponujesz rozwiązania.

  • Lubisz się uczyć i dzielić się wiedzą z innymi, (współ)tworzysz atmosferę wspólnej nauki na podstawie popełnionych błędów.

  • Swobodnie komunikujesz się w środowisku biznesowym w języku polskim i angielskim.


Oferujemy:

  • Stałe wynagrodzenie: do 15 000 PLN netto (kontrakt b2b) na start.

  • Płaska struktura i szybka ścieżka decyzyjna.

  • Duża autonomia i realny wpływ na rozwój obszaru Client Relations.

  • Otwarte środowisko do wdrażania własnych rozwiązań, pomysłów i automatyzacji procesów.

  • Współpraca z różnorodnymi klientami przy naprawdę ciekawych projektach.

  • Możliwość całkowitej pracy zdalnej i samodzielnego zarządzania terminami spotkań stacjonarnych z klientami.

  • Narzędzia do pracy: MacBook, Google Workspace, MS Office, ClickUp, Miro.

  • Cykliczne szkolenia z różnych dziedzin w myśl naszej wartości ‘Never stop learning’.

  • Dofinansowanie do karty Multisport i prywatnej opieki zdrowotnej Medicover.

  • Ścieżka rozwoju: dyrektor zarządzający, członek zarządu Innovatiki lub Venture Architect (CEO spółki startupowej z portfela Innovatiki).

Wymagane umiejętności

client relations
customer service
new business
account manager
sprzedaż B2B
zarządzanie zespołem

Znajomość języków

Polski: C1
Angielski: C1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 27.10.2025

Head of Client Relations Team

14 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Head of Client Relations Team

Koszykowa 61, Warszawa

INNOVATIKA

14 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest INNOVATIKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Koszykowa 61 (dalej jako "administrator"). Masz... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca