💻 Innovation Software to około 30-osobowy Software House z Wrocławia, który specjalizuje się w:
✨ tworzeniu od podstaw,
✨ utrzymywaniu,
✨ rozwijaniu zaawansowanych aplikacji webowych, systemów oraz aplikacji mobilnych.
Znajdziesz u nas projekty dla klientów z różnych branż (np. e-commerce, logistyka, produkcja & przemysł, farmacja, usługi, motoryzacja, SaaS) zarówno z Polski, jak i zza granicy. Co więcej, mamy na koncie kilka projektów wymyślonych w pełni przez nasz zespół! 🚀
👉 Pracujemy głównie zdalnie w niewielkich, multidyscyplinarnych zespołach. U nas każdy ma realny wpływ na finalny kształt dostarczanych rozwiązań.
💡 Kogo szukamy na to stanowisko?
Do naszego zespołu szukamy Performance Marketing Specialisty(-ki), który(-a):
✔️ ma analityczne podejście i lubi testować różne rozwiązania,
✔️ potrafi samodzielnie prowadzić kampanie digital marketingowe,
✔️ rozumie, jak jej działania wpływają na biznes i potrafi dostosować kampanie do strategii sprzedażowej,
✔️ dąży do doskonałości – optymalizacja to dla niej naturalny proces,
✔️ umie współpracować zespołowo i skutecznie komunikować swoje rekomendacje.
Jeśli czujesz, że to o Tobie – czytaj dalej! 👇
💡 Co będzie należało do Twoich obowiązków?
📌 Konfiguracja i zarządzanie kampaniami Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads zgodnie ze strategią marketingową.
📌 Optymalizacja kampanii pod kątem kosztu konwersji, CTR, CPC i innych kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
📌 Testowanie różnych wariantów reklam (A/B testing) i wdrażanie najlepszych rozwiązań.
📌 Monitorowanie wyników w Google Analytics i wyciąganie wniosków z danych.
📌 Przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych.
📌 Dostosowywanie kampanii do celów biznesowych i lejka sprzedażowego.
📌 Ścisła współpraca z zespołem marketingowym w zakresie strategii pozyskiwania leadów i zwiększania świadomości marki – dawanie rekomendacji.
📌 Copywriting sprzedażowy – tworzenie skutecznych treści reklamowych.
📌 Analiza wyników i proponowanie zmian w strategii marketingowej.
📍 Wymagania:
✅ Doświadczenie w B2B.
✅ Znajomość trendów w performance marketingu.
✅ Znajomość automatyzacji kampanii reklamowych.
✅ Doświadczenie w konfiguracji i optymalizacji kampanii w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads.
✅ Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków w oparciu o Google Analytics.
✅ Znajomość narzędzi do analizy i testowania kampanii (np. Google Tag Manager, Hotjar, Looker Studio).
✅ Znajomość zasad A/B testowania i optymalizacji treści reklamowych.
✅ Umiejętność pracy z lejkami sprzedażowymi i dopasowywania działań marketingowych do ścieżki klienta.
✅ Podstawowa znajomość SEO i copywritingu sprzedażowego.
✅ Proaktywność i umiejętność proponowania nowych rozwiązań.
🎁 Co oferujemy?
💻 Sprzęt: możesz pracować na swoim lub otrzymasz od nas niezbędne narzędzia,
📈 Rozwój: intensywny rozwój w obszarze performance marketingu w branży B2B, wsparcie zespołu ale też duża autonomia,
🎯 Dofinansowanie do karty sportowej + pakiet medyczny po 3 msc,
📅 Regularna renegocjacja wynagrodzenia na podstawie postępów,
🤝 Spotkania integracyjne 2x w roku,
🏡 Elastyczną pracę zdalną w wymiarze od 60 do 80 godzin/miesiąc - z możliwością rozszerzenia na współpracę w pełnym wymiarze godzin w przyszłości,
😎 Super zespół i atmosfera: to nie wymysł HRu, ludzie po prostu lubią u nas ze sobą pracować
Proces rekrutacyjny:
1️⃣ Rozmowa wstępna z People & Culture Partnerką (Milena) – 30 min,
2️⃣ Zadanie praktyczne – do wykonania asynchronicznie,
3️⃣ Rozmowa z Marketing Managerką (Ania) i Mileną – 30 min,
4️⃣ Witamy w Innovation! 🎉
Wygląda ciekawie? APLIKUJ TERAZ! 💌
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną