Performance Marketing Specialist (PART-TIME - 60-80 h/msc)
Marketing

Performance Marketing Specialist (PART-TIME - 60-80 h/msc)

Wrocław
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Bing Ads

Facebook Ads

Meta Ads

LinkedIn Ads

Google Analytics

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

💻 Innovation Software to około 30-osobowy Software House z Wrocławia, który specjalizuje się w:

✨ tworzeniu od podstaw,

✨ utrzymywaniu,

✨ rozwijaniu zaawansowanych aplikacji webowych, systemów oraz aplikacji mobilnych.

Znajdziesz u nas projekty dla klientów z różnych branż (np. e-commerce, logistyka, produkcja & przemysł, farmacja, usługi, motoryzacja, SaaS) zarówno z Polski, jak i zza granicy. Co więcej, mamy na koncie kilka projektów wymyślonych w pełni przez nasz zespół! 🚀

👉 Pracujemy głównie zdalnie w niewielkich, multidyscyplinarnych zespołach. U nas każdy ma realny wpływ na finalny kształt dostarczanych rozwiązań.


💡 Co będzie należało do Twoich obowiązków? 

📌 Konfiguracja i zarządzanie kampaniami Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads zgodnie ze strategią marketingową. 

📌 Optymalizacja kampanii pod kątem kosztu konwersji, CTR, CPC i innych kluczowych wskaźników efektywności (KPI). 

📌 Testowanie różnych wariantów reklam (A/B testing) i wdrażanie najlepszych rozwiązań. 

📌 Monitorowanie wyników w Google Analytics i wyciąganie wniosków z danych. 

📌 Przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. 

📌 Dostosowywanie kampanii do celów biznesowych i lejka sprzedażowego. 

📌 Ścisła współpraca z zespołem marketingowym w zakresie strategii pozyskiwania leadów i zwiększania świadomości marki – dawanie rekomendacji. 

📌 Copywriting sprzedażowy – tworzenie skutecznych treści reklamowych. 

📌 Analiza wyników i proponowanie zmian w strategii marketingowej.


📍 Wymagania: 

✅ Doświadczenie w B2B. 

✅ Znajomość trendów w performance marketingu. 

✅ Znajomość automatyzacji kampanii reklamowych. 

✅ Doświadczenie w konfiguracji i optymalizacji kampanii w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. 

✅ Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków w oparciu o Google Analytics. 

✅ Znajomość narzędzi do analizy i testowania kampanii (np. Google Tag Manager, Hotjar, Looker Studio). 

✅ Znajomość zasad A/B testowania i optymalizacji treści reklamowych. 

✅ Umiejętność pracy z lejkami sprzedażowymi i dopasowywania działań marketingowych do ścieżki klienta. 

✅ Podstawowa znajomość SEO i copywritingu sprzedażowego. 

✅ Proaktywność i umiejętność proponowania nowych rozwiązań.


🎁 Co oferujemy?

💻 Sprzęt: możesz pracować na swoim lub otrzymasz od nas niezbędne narzędzia,

📈 Rozwój: intensywny rozwój w obszarze performance marketingu w branży B2B, wsparcie zespołu ale też duża autonomia,

🎯 Dofinansowanie do karty sportowej + pakiet medyczny po 3 msc,

📅 Regularna renegocjacja wynagrodzenia na podstawie postępów,

🤝 Spotkania integracyjne 2x w roku,

🏡 Elastyczną pracę zdalną w wymiarze od 60 do 80 godzin/miesiąc - z możliwością rozszerzenia na współpracę w pełnym wymiarze godzin w przyszłości, 

😎 Super zespół i atmosfera: to nie wymysł HRu, ludzie po prostu lubią u nas ze sobą pracować


Proces rekrutacyjny:

1️⃣ Rozmowa wstępna z People & Culture Partnerką (Milena) – 30 min,

2️⃣ Zadanie praktyczne – do wykonania asynchronicznie,

3️⃣ Rozmowa z Marketing Managerką (Ania) i Mileną – 30 min,

4️⃣ Witamy w Innovation! 🎉


Wygląda ciekawie? APLIKUJ TERAZ! 💌

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Facebook Ads

Nowa
7 000 - 10 000 PLN/mies.
adsfox
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
umiejętności analityczne
Facebook Ads
dobra organizacja pracy
Nowa