Co będziesz u nas robił/a?
- Identyfikowanie potrzeb klienta w zakresie rozwoju produktów i przekładanie ich na zadania dla zespołów produktowych i innych
- Budowanie i wdrażanie wizji rozwoju produktu oraz dbałość o zgodność z wizją
- Współpraca z dostawcami rozwiązań IT, w tym: zlecanie, monitorowanie, odbiór prac programistycznych
- Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami biznesowymi
- Budowa i aktualizowanie produktowej bazy wiedzy w oparciu o stały monitoring i analizę rynku oraz działania konkurencji
- Ścisła współpraca z Zespołami w ramach Biura Digital i Strategii, Technologią i innymi działami wsparcia
- Zarządzanie backlogiem produktu: tworzenie i utrzymywanie backlogu, priorytetyzacja zadań
- Współpraca z interesariuszami
- Tworzenie i rozumienie wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych
I pamiętaj! Będziesz pracował/a w niezwykle dynamicznym środowisku, w start-upowym projekcie, który jest częścią dojrzałej organizacji. Rola ma stały zakres obowiązków, ale musisz być gotowy/a na to, że jesteśmy zespołem i kiedy trzeba, wyznajemy zasadę: "Wszystkie ręce na pokład!".
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w zarządzaniu cyklem życia produktu poprzez zbieranie i analizowanie wymagań, priorytetyzowanie zadań w backlogu oraz współpracę z zespołem i interesariuszami w celu dostarczenia wartości biznesowej i spełnienia potrzeb użytkowników
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze product management, analiza biznesowa, etc
- Więcej niż 2 lata doświadczenia w pracy nad rozwojem i dostarczaniem produktu technologicznego skierowanego do konsumenta, najlepiej w branży e-commerce, technologicznej, retail lub podobnym
- Klientocentryzm, analityczne podejście data-driven, umiejętność łączenia informacji i danych ze źródeł jakościowych i ilościowych i przenoszenia ich w konkretne rekomendacje dotyczące rozwoju produktu
- Umiejętność opisywania wymagań produktowych, pisania user stories ze szczególną uważnością na edge case
- Wiedza z zakresu e-commerce, fintech, UX, UX research
- Praktyczna znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę
- Proaktywność, umiejętność zarządzania swoją pracą, współpraca w zespole
Na Twoją korzyść przemówią:
- Znajomość zagadnień fin-tech/płatności
- Doświadczenie w launchowaniu nowego produktu na rynek
- Doświadczenie w pracy z produktem B2B2C
- Praktyczna znajomość Jira
To, co zapewniamy:
- współpracę w oparciu o kontrakt B2B
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)