Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
Jesteśmy liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych. Jeśli lubisz kiedy dużo się dzieje a adrenalina sprzedażowa tylko cię nakręca to #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
opracowanie i wdrażenie strategii zarządzenia zmianą w ramach Transformacji Cyfrowej (uwzględniającej obszary i interesariuszy oraz analizę wpływu)
opracowywanie strategii komunikacji dotyczących zmian
identyfikacja potencjalnych ryzyk związanych z wdrażaniem zmian oraz opracowywanie planów zarządzania ryzykiem
koordynowanie działań związanych z wdrażaniem zmiany związanej z wdrożeniem Transformacji Cyfrowej
identyfikacja kluczowych interesariuszy i budowanie relacji z nimi oraz zapewnienie, że ich potrzeby i obawy są brane pod uwagę.
opracowanie planu komunikacji w zakresie celów, zakresu i postępu zmiany dotyczącej Transformacji Cyfrowej
rozpoznawanie i adresowanie oporu wobec zmian oraz wsparcie pracowników w radzeniu sobie z trudnościami i obawami.
ścisła współpraca z zespołem projektowym, kierownictwem i działem HR w celu zapewnienia spójności i skuteczności wdrażania zmian.
organizowanie szkoleń i warsztatów dla pracowników, przygotowujących do zmiany
monitorowanie efektów zmian oraz dokonywanie oceny ich wpływu na organizację
proponowanie dalszych ulepszeń w procesie zarządzania zmianą
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
min. 3 lat doświadczenia w zarządzaniu zmianą i/lub transformacją dużych obszarów w organizacji
min. 3 lat doświadczenia w projektach technologicznych i/lub w projektach wdrażających CRM
umiejętność efektywnego komunikowania się z dużymi grupami użytkowników oraz różnorodnymi interesariuszami w organizacji, w tym zespołami technologicznymi i biznesowymi
umiejętność pracy z danymi i wyciągania z nich wniosków
praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zmianą (mile widziane certyfikaty)
bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (min. C1)
odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
wysoko rozbudowane umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
Mile widziane:
znajomość procesów sprzedażowych/obsługowych
doświadczenie w pracy ze sprzedażą i/lub obsługą
Certyfikaty: PMP, Prince2 itp.
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty