Global Sales Manager (Kierownik/Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów Międzynarodowych)
Nowa
Sprzedaż

Global Sales Manager (Kierownik/Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów Międzynarodowych)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski C1

sprzedaż B2B

pozyskiwanie klientów

negocjacje

rozwój biznesu

analiza

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • rozwój biznesu: proaktywne identyfikowanie i dążenie do nawiązania relacji z kluczowymi międzynarodowymi partnerami; realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych

  • sprzedaż: aktywny udział w sprzedaży usług i rozwiązań logistycznych InPost w modelu doradczym

  • negocjacje: prowadzenie procesu negocjacji i zawierania umów

  • zarządzanie relacjami: budowanie trwałych relacji z partnerami, działając jako główny punkt kontaktowy

  • zarządzanie projektami wdrożenia: współpraca z wewnętrznymi zespołami, aby zapewnić płynne wdrażanie i realizację założeń współpracy

  • marketing: koordynowanie wspólnych akcji marketingowych

  • analiza rynku: przygotowanie raportów, analiz i rekomendacji w przypisanym obszarze odpowiedzialności

  • wsparcie i prowadzenie projektów realizowanych w Pionie Sprzedaż


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami międzynarodowymi, najchętniej w branży kurierskiej, logistycznej, e-commerce

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2/C1 w mowie oraz w piśmie

  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych trwających średnio co najmniej 1-3 miesiące

  • umiejętności analityczne i kreatywnego myślenia

  • dobra znajomość MS Office

  • duża doza samodyscypliny i wewnętrzna motywacja do realizowanych zadań

  • umiejętność działania pod presją czasu

  • gotowość do podróży służbowych - 5-10% czasu pracy


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 


Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy na rynki nowe rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi.

Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowej firmie. Jako InPost działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpani, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.


W Obszarze Sprzedaży zajmujemy się przede wszystkim pozyskaniem Klienta. Wykorzystujemy do tego najróżniejsze kanały kontaktu począwszy od sprzedaży stacjonarnej tj. telefonicznej po Przedstawicielstwo Handlowe. Odpowiadamy m.in. za finalizację procesu sprzedażowego, opiekę nad klientami i budowanie z nimi długotrwałych relacji. Ważną częścią naszej pracy jest analiza rynku i bieżące monitorowanie działań konkurencji.

Jesteśmy liderem w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych. Jeśli lubisz kiedy dużo się dzieje a adrenalina sprzedażowa tylko cię nakręca to #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!