analiza trendów rynkowych i sprzedażowych oraz projektowanie działań rozwojowych na podstawie wyciągniętych wniosków
koordynowanie wdrażania zmian oraz prowadzenie projektów i inicjatyw dotyczących rozwoju oferty InPost Group, we współpracy z wieloma zespołami i działami firmy
zarządzanie procesem rozwoju oferty sprzedażowej dla Klientów od pomysłu do wdrożenia
inicjowanie działań z zakresu modyfikacji oferty sprzedażowej InPost Group
prezentowanie i uzgadnianie zmian z wyższym szczeblem menedżerskim organizacji
pozyskiwanie, uzgadnianie i analiza wymagań biznesowych dla zmian IT
kontrola i weryfikacja poprawności tworzonych rozwiązań poprzez przygotowanie oraz udział w testach i odbiorach
współpraca przy organizacji szkoleń wewnętrznych oraz opracowywaniu materiałów szkoleniowych
analiza trendów rynkowych i sprzedażowych
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów i inicjatyw (w szczególności przy wdrażaniu nowych produktów, usług i ofert sprzedażowych)
wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania projektami: zakresem, czasem, kosztami, interesariuszami, jakością, zasobami ludzkimi, komunikacją, ryzykiem potwierdzone certyfikatami
intuicji biznesowej oraz umiejętności poruszania się po rozbudowanej organizacji
umiejętność prezentacji biznesowych
doświadczenia w prowadzeniu skutecznej komunikacji na poziomie Zarządu oraz najwyższego Kierownictwa
umiejętność tworzenia specyfikacji wymagań biznesowych
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum poziom B2) umożliwiająca swobodną komunikację oraz tworzenie dokumentacji i prezentacji
doskonale rozwinięta umiejętność komunikacji w dynamicznym środowisku
znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym, w szczególności MS Excel i MS PowerPoint
doświadczenia w pracy w dużej organizacji, we współpracy z wieloma działami w rozproszonej strukturze
Mile widziane:
doświadczenie w branży logistycznej lub e-commerce
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)