Kierownik/ Kierowniczka Działu Digital
Nowa
Marketing

Kierownik/ Kierowniczka Działu Digital

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

performance marketing

Senuto

marketing automation

Ahrefs

SEO

Google Analytics

Looker Studio

Opis stanowiska

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.


Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku. Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.


Chcemy w jak największym stopniu korzystać z różnorodnej współpracy. Dla nas różnorodność oznacza, że nasi pracownicy i kierownictwo odzwierciedlają różne płcie, narodowości, kultury, pokolenia, grupy etniczne, umiejętności i pochodzenie społeczne. Poprzez sprawiedliwość chcemy w pełni rozwijać potencjał naszych talentów i zapewnić wszystkim takie same możliwości. Włączenie społeczne jest wymogiem uzupełniającym, aby zapewnić, że każdy czuje się widoczny i słyszany.


W Biurze Marketingu mamy duży wpływ na to, jak jesteśmy postrzegani jako #TeamInPost. Informujemy o naszych produktach, działaniach i nowych inicjatywach poprzez komunikację na wielu kanałach. Dbamy o to, aby nasza komunikacja była spójna i efektywna. Realizujemy wiele projektów, które służą wzmacnianiu konkurencyjności naszej marki, a także rozwijamy social media naszych Business Unitów.

Wiemy, jak ważna jest satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego jesteśmy otwarci na Twoje pomysły i umożliwiamy Ci ich wdrażanie. Jeśli chcesz pracować w dynamicznym środowisku, w którym pomysły pływają swobodnie - nie wahaj się #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twój zakres obowiązków


  • zarządzanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem podległego działu oraz poszczególnych zespołów
  • tworzenie oraz realizacja strategii digital marketingu – w obszarze prowadzonych kampanii oraz zarządzania narzędziami MarTech
  • współpraca z zespołami wewnątrz Grupy InPost w celu opracowania, wdrażania i realizacji kampanii digital dla produktów oraz usług InPost
  • zrządzanie zespołami: SEO, Performance, Marketing Automation oraz pracami z zakresu developmentu stron www
  • nadzorowanie współpracy z zewnętrznymi partnerami, agencjami, dostawcami rozwiązań
  • przygotowywanie media planów, rekomendacji działań i odpowiednich modeli rozliczeń dla prowadzonych kampanii
  • analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii – rekomendacje dalszych działań “na bazie twardych danych”
  • raportowanie skuteczności kampanii digital marketingowych. Tworzenie podsumowań z prowadzonych kampanii na bazie danych z systemów reklamowych oraz GA4
  • zarządzanie repozytorium wyników prowadzonych kampanii digital
  • zarządzanie budżetami w ramach prowadzonych kampanii celem efektywnej realizacji celów
  • realizowanie testów A/B, tworzenie rekomendacji odnośnie kreacji, LP oraz innych materiałów potrzebnych do realizacji działań
  • rekomendacje nowych rozwiązań i najlepszych praktyk w marketingu internetowym


Nasze wymagania


  • minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu zespołem digital/marketingowym
  • praktyczne doświadczenie i samodzielna realizacja działań w jednym z obszarów – performance, SEO, marketing automation, analityka
  • doświadczenie w realizacji kampanii programmatic (np. Adform) oraz praca z narzędziami DMP
  • doświadczenie w kampaniach aplikacji mobilnych, praca na narzędziach MMP
  • realizacje kampanii dla e-commerce – kampanie produktowe, praca z feedami produktowymi
  • doświadczenie w działań związanych z generowaniem leadów (B2B)
  • umiejętność tworzenia media planów, uwzględniających podział budżetu, estymacje realizacji KPI
  • znajomość i samodzielne posługiwanie się takimi narzędziami jak m.in. Google Analytics 4, Firebase, Google Search Console, Looker Studio, Senuto, Ahrefs
  • bardzo dobre posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi Excel
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • samodzielność, terminowość i odpowiedzialność
  • gotowość do pracy w bardzo dynamicznym i zmiennym środowisku
  • nieustająca potrzeba poszukiwania nowej wiedzy, regularnego czytania i odkrywania (i brak przekonania, że już wszystko się wie) oraz testowania nowych rozwiązań


To oferujemy


  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
  • program rekomendacji pracowniczych
  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)


Benefity


  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dodatkowy urlop

Rekomendowane oferty

Team Leader - Praca Zdalna

Nowa
9 000 - 15 000 PLN/mies.
digitalk
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
Leadership
kreatywność
Nowa