Kierownik / Kierowniczka Zespołu Sprzedaży SME
Nowa
Zarządzanie

Kierownik / Kierowniczka Zespołu Sprzedaży SME

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

strategia

sprzedaż

Opis stanowiska

Twoje zadania:

  • zarządzanie zespołem 10 handlowców SME (farmerzy) – coaching, motywowanie, rozwój kompetencji

  • tworzenie i wdrażanie strategii utrzymania i rozwoju portfela klientów

  • odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i retencyjnych

  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami

  • opracowywanie planów pozyskiwania wolumenów z rynku – działania ofensywne i defensywne

  • zarządzanie pracą handlowców na bazach – planowanie z zespołem CVM priorytetów i kalendarza kontaktów

  • monitorowanie rynku i trendów w branży logistycznej i e-commerce

  • udział w dużych, cross-departamentowych projektach jako przedstawiciel Sprzedaży – właścicielstwo biznesowe

  • współpraca z innymi działami (operacje, marketing, obsługa klienta) oraz rynkami w ramach Grupy

To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • minimum 3–5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w segmencie B2B (preferowana branża logistyczna, e-commerce lub pokrewna)

  • praktyczna wiedza z zakresu procesów utrzymaniowych, retencyjnych i cross-sellingowych

  • doświadczenie w pracy z bazami klientów i współpracy z zespołem CVM

  • umiejętność budowania strategii handlowych – w tym odzyskiwania wolumenów i przywracania klientów do sieci

  • właścicielskie podejście do biznesu i projektów międzydziałowych

  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i działania w dynamicznym środowisku

  • analityczne podejście do wyników kampanii sprzedażowych – umiejętność ich ciągłej analizy i optymalizacji

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego, min. B2 (współpraca z innymi rynkami z grupy)

  • prawo jazdy kat. B – gotowość do spotkań z kluczowymi klientami

  • bardzo dobra znajomość Excela i PowerPointa – umiejętność przygotowania analiz i prezentacji

  • śmiałość i swoboda w wystąpieniach publicznych (prezentacje, spotkania z klientami, konferencje)

  • doskonałe umiejętności przywódcze, organizacyjne i komunikacyjne.

  • zorientowanie na wynik, relacje i rozwój ludzi

To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce

  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych

  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością

  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)

  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów

  • program rekomendacji pracowniczych

  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)