Twoje zadania:
zarządzanie zespołem 10 handlowców SME (farmerzy) – coaching, motywowanie, rozwój kompetencji
tworzenie i wdrażanie strategii utrzymania i rozwoju portfela klientów
odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych i retencyjnych
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami
opracowywanie planów pozyskiwania wolumenów z rynku – działania ofensywne i defensywne
zarządzanie pracą handlowców na bazach – planowanie z zespołem CVM priorytetów i kalendarza kontaktów
monitorowanie rynku i trendów w branży logistycznej i e-commerce
udział w dużych, cross-departamentowych projektach jako przedstawiciel Sprzedaży – właścicielstwo biznesowe
współpraca z innymi działami (operacje, marketing, obsługa klienta) oraz rynkami w ramach Grupy
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
minimum 3–5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w segmencie B2B (preferowana branża logistyczna, e-commerce lub pokrewna)
praktyczna wiedza z zakresu procesów utrzymaniowych, retencyjnych i cross-sellingowych
doświadczenie w pracy z bazami klientów i współpracy z zespołem CVM
umiejętność budowania strategii handlowych – w tym odzyskiwania wolumenów i przywracania klientów do sieci
właścicielskie podejście do biznesu i projektów międzydziałowych
umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i działania w dynamicznym środowisku
analityczne podejście do wyników kampanii sprzedażowych – umiejętność ich ciągłej analizy i optymalizacji
komunikatywna znajomość języka angielskiego, min. B2 (współpraca z innymi rynkami z grupy)
prawo jazdy kat. B – gotowość do spotkań z kluczowymi klientami
bardzo dobra znajomość Excela i PowerPointa – umiejętność przygotowania analiz i prezentacji
śmiałość i swoboda w wystąpieniach publicznych (prezentacje, spotkania z klientami, konferencje)
doskonałe umiejętności przywódcze, organizacyjne i komunikacyjne.
zorientowanie na wynik, relacje i rozwój ludzi
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty