Twoje zadania:
📊 Zarządzanie zespołem Specjalistów ds. Planowania i Raportowania
📈 Sporządzanie cyklicznych i ad-hoc raportów oceniających efektywność procesów w biurze Obsługi Klienta.
🔍 Analizowanie danych, identyfikowanie trendów oraz wyciąganie wniosków, które wspierają rozwój firmy.
📉 Workforce Management - analiza danych historycznych i przewidywanie przyszłego zapotrzebowania na usługi.
🗂️ Opracowywanie bieżących danych i analiz na potrzeby Działu.
📞 Przygotowywanie analizy natężenia ruchu na infolinii przychodzącej zapewniającej jakość i ciągłość usługi.
🧮 Sporządzanie analiz i rekomendacji wspierających management w obszarze procesów decyzyjnych oraz analiza KPI.
📑 Opracowywanie analiz, zestawień i raportów na potrzeby Działu.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
💼 Bardzo dobra znajomość programu MS Excel (warunek konieczny).
👥 Umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu/koordynowaniu zespołem.
📞 Doświadczenie w Contact Center/BOK itp.
📊 Doświadczenie zawodowe w obszarze analiz danych i raportowania.
📈 Umiejętność podejmowania decyzji skoncentrowanych na osiągnięciu celów biznesowych na podstawie danych i analiz.
📅 Doświadczenie w planowaniu harmonogramów.
Mile widziane:
💻 Znajomość SQL lub VBA
To, co zapewniamy:
🌍 Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
📚 Możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
🤝 Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
🎁 System kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
💻 Platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
👥 Program rekomendacji pracowniczych
🏃 Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Sprawdź podobne oferty pracy