Poszukujemy zdolnego Merchant Onboarding Experta, który dołączy do naszego zespołu, aby zapewnić efektywną integrację naszych partnerów na platformie. Jeśli masz doświadczenie w obszarze e-commerce i jesteś gotowy na nowe wyzwania, zapraszamy do aplikowania!
Zakres obowiązków:
- Koordynacja procesu onboardingu partnera na platformę.
- Tworzenie i optymalizacja procesów związanych z onboardingiem.
- Identyfikowanie oraz rozwiązywanie problemów, nadawanie priorytetów w celu ich sprawnego rozwiązania.
- Przygotowywanie materiałów instruktażowych wspierających partnerów.
- Dbanie o bezbłędną i efektywną integrację partnera na platformie.
- Utrzymanie efektywnej komunikacji i przepływu informacji pomiędzy biznesem a zespołem technologicznym.
- Proaktywne identyfikowanie możliwości rozwoju poprzez wyszukiwanie nowych narzędzi i technologii, które mogą usprawnić procesy integracji i wsparcia partnerów.
- Raportowanie oraz analiza zgłoszeń od partnerów.
- Regularna analiza potrzeb biznesowych klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego.
- Cykliczne raportowanie procesu wdrożenia partnerów, wypracowywanie i wdrażanie action plan na pojawiające się błędy.
- Udział w budowaniu długofalowych relacji z partnerami.
- Udział w projektach biznesowych wpływających na rozwój współpracy z partnerami.
- Prowadzenie cyklicznych szkoleń i webinarów dla partnerów biznesowych w celu podniesienia ich kompetencji w zakresie obsługi platformy i narzędzi integracyjnych.
- Regularne wsparcie zespołu w zadaniach operacyjnych.
- Pozostałe zadania zlecone przez przełożonego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: e-commerce, zarządzanie sprzedażą, procesami, technologiami i pokrewne).
- Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze e-commerce w roli wsparcia technicznego lub pokrewne (preferowane w modelu marketplace).
- Orientacja na trendy rynkowe w obszarze onboardingu i integracji, znajomość API i systemów zarządzania danymi oraz systemów integracyjnych tj. BaseLinker, Apilo, Sellasist.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne, interpersonalne oraz umiejętność współpracy z różnymi zespołami.
- Umiejętność szybkiej identyfikacji problemów i proponowania rozwiązań, kreatywność oraz zdolność podejmowania trafnych decyzji.
- Umiejętności analityczne, strategiczne, planowania, kontrolowania, ustalania priorytetów, zorientowanie na wyniki i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w pracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz zrozumienie procesów biznesowych w obszarze e-commerce.
- Doświadczenie we współpracy z zespołem technologicznym oraz biznesowym, umiejętność zarządzania projektami (mile widziane certyfikaty z zarządzania projektami: PMI, Prince2, Agile).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Zorientowanie na klienta, umiejętność delegowania i egzekwowania zadań.
Oferujemy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Aplikuj teraz i dołącz do naszego zespołu jako Merchant Onboarding Expert!