Twoje zadania:
Na początku współpracy będziesz odpowiedzialny za:
📞 obsługę połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od Klientów,
💬 udzielanie Klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia,
📋 rejestrację zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach.
Po kilku miesiącach będziesz mieć szansę na pierwszy awans - na stanowisko Pracownika Wsparcia Technicznego. Od tego momentu odpowiadać będziesz również za:
🔧 techniczne wsparcie naszych Kurierów w kwestiach związanych z Paczkomatami,
📦 techniczne wsparcie naszych Klientów w kwestiach związanych z paczkami,
🤝 współpracę z innymi działami naszej firmy.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
🕒 dyspozycyjności do pracy na pełen etat w oparciu o umowę o pracę w systemie równoważnym w godzinach pracy Infolinii (poniedziałek-piątek 7.00–22.00, sobota 8.00-20.00, niedziela 8.00-18:00, święto 8.00-16.00),
💻 praktyczna znajomość obsługi komputera,
🗣️ umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb,
😊 komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka,
🧘 cierpliwość i odporność na stres,
💪 zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.
Mile widziane:
👍 doświadczenie w obsłudze Klienta (pośredniej lub bezpośredniej)
To, co zapewniamy:
🌍 pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
📚 możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
🤝 partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
🎁 system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
🎓 platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
👥 program rekomendacji pracowniczych
🤗 możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Sprawdź podobne oferty pracy