Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta w Contact Center

Obsługa klienta

Pana Tadeusza 4, Kraków

InPost

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy.

Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.


Lokalizacja: Kraków, praca w trybie hybrydowym (regularne wizyty w biurze)


#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twoje zadania:


Na początku współpracy będziesz odpowiedzialny za:

• obsługę połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od Klientów, 📞

• udzielanie Klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia, 💬

• rejestrację zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach. 📝


Po kilku miesiącach będziesz mieć szansę na pierwszy awans - na stanowisko Pracownika Wsparcia Technicznego. Od tego momentu odpowiadać będziesz również za:

• techniczne wsparcie naszych Kurierów w kwestiach związanych z Paczkomatami, 🔧

• techniczne wsparcie naszych Klientów w kwestiach związanych z paczkami, 📦

• współpracę z innymi działami naszej firmy. 🤝


To, czego potrzebujemy od Ciebie: 🎯

• dyspozycyjności do pracy na pełen etat w oparciu o umowę o pracę w systemie równoważnym w godzinach pracy Infolinii poniedziałek-piątek 7.00–22.00, sobota 8.00-20.00, niedziela 8.00-18:00, święto 8.00-16.00,

• praktyczna znajomość obsługi komputera, 💻

• umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb, 🗣️

• komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, 😄

• cierpliwość i odporność na stres, 🧘

• zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki. ⭐


Mile widziane:

• doświadczenie w obsłudze Klienta (pośredniej lub bezpośredniej) 🌟


To, co zapewniamy:

• pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce 🌍

• możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych 📚

• partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością 🤝

• system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej) 🎪

• platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów 🎬

• program rekomendacji pracowniczych 👥

• możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 🏃‍♂️

Wymagane umiejętności

MS Office
obsługa klienta
Oferta dodana: 22.07.2025
Lokalizacja biura