Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy.
Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Twoje zadania:
Na początku współpracy będziesz odpowiedzialny za:
- obsługę połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od Klientów,
- udzielanie Klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia,
- rejestrację zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach.
Po kilku miesiącach będziesz mieć szansę na pierwszy awans - na stanowisko Pracownika Wsparcia Technicznego. Od tego momentu odpowiadać będziesz również za:
- techniczne wsparcie naszych Kurierów w kwestiach związanych z Paczkomatami,
- techniczne wsparcie naszych Klientów w kwestiach związanych z paczkami,
- współpracę z innymi działami naszej firmy.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- dyspozycyjności do pracy na pełen etat w oparciu o umowę o pracę w systemie równoważnym w godzinach pracy Infolinii poniedziałek-piątek 7.00–22.00, sobota 8.00-20.00, niedziela 8.00-18:00, święto 8.00-16.00,
- praktyczna znajomość obsługi komputera,
- umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb,
- komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka,
- cierpliwość i odporność na stres,
- zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze Klienta (pośredniej lub bezpośredniej)
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)