Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta w Contact Center
Nowa
Obsługa klienta

Pracownik / Pracownica Obsługi Klienta w Contact Center

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

MS Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy.

Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie.


#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!


Twoje zadania:


Na początku współpracy będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę połączeń przychodzących – telefonicznych zgłoszeń od Klientów,
  • udzielanie Klientom odpowiedzi i zapewnienie im profesjonalnego wsparcia,
  • rejestrację zgłoszeń i dalsze ich procesowanie w odpowiednich systemach.

Po kilku miesiącach będziesz mieć szansę na pierwszy awans - na stanowisko Pracownika Wsparcia Technicznego. Od tego momentu odpowiadać będziesz również za:

  • techniczne wsparcie naszych Kurierów w kwestiach związanych z Paczkomatami,
  • techniczne wsparcie naszych Klientów w kwestiach związanych z paczkami,
  • współpracę z innymi działami naszej firmy.


To, czego potrzebujemy od Ciebie:

  • dyspozycyjności do pracy na pełen etat w oparciu o umowę o pracę w systemie równoważnym w godzinach pracy Infolinii poniedziałek-piątek 7.00–22.00, sobota 8.00-20.00, niedziela 8.00-18:00, święto 8.00-16.00,​
  • praktyczna znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność prowadzenia rozmów, udzielania porad i diagnozowania potrzeb,
  • komunikatywność i pozytywne nastawienie do drugiego człowieka,
  • cierpliwość i odporność na stres,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze Klienta (pośredniej lub bezpośredniej)


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
  • program rekomendacji pracowniczych
  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 


Rekomendowane oferty

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Nowa
Bea Beleza Polska Sp. k.
Poznań
sprzedaż
język angielski
obsł
Nowa