Jeśli chcesz mieć realny wpływ na proces operacji kurierskich i magazynowych a dodatkowo nie straszna Ci dynamiczna praca - czekamy na Ciebie.
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Miejsce pracy: Oddział InPost Koszalin ul. Ekonomiczna 20
Twoje zadania:
- kontakt z klientem - telefoniczny oraz mailowy
- obsługa skrzynki mailowej
- udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów w wewnętrznym systemie informatycznym
- bieżące wyjaśnianie losów przesyłek
- monitorowanie i analizowanie raportu kompletności i raportu zaginionych paczek
- bieżąca komunikacja na linii kurier/klient/specjalista
- monitorowanie statusów oraz prawidłowe procesowanie przesyłek w oddziale
- procesowanie zwrotów (awizownia)
- współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie rozwiązywania interwencji i reklamacji
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracach administracyjnych
- dyspozycyjności - praca zmianowa 6-14, 14-22
- bardzo dobrych umiejętności planowania, organizacji pracy własnej i pracy zespołu
- znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel
- wysokiej kultury osobistej i nastawienia na profesjonalną obsługę klienta
- zaangażowania we współpracę z zespołem oraz z klientami
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- umowę o pracę
- atrakcyjne premie, adekwatne do Twojego zaangażowania
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)