Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta InPost WA2
Aleja Krakowska 190A, Łazy
InPost
Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.
Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku. Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań.
Oddziały kurierskie zlokalizowane są w całej Polsce - wczesnym świtem otwierają swoje bramy dla Kurierów, aby paczki jak najszybciej dotarły do odbiorców. Mamy najnowocześniejsze hale, wyposażone w zaawansowane sortery, które biją rekordy wolumenów i szczytów paczkowych. A to nie koniec! Nasze działy wsparcia bacznie czuwają nad procesami związanymi z komunikacją, zmianami procesowymi, szkoleniami, administracją, rozliczeniami, analizami, wdrożeniami, raportowaniem, wsparciem technicznym. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na proces operacji kurierskich i magazynowych a dodatkowo nie straszna Ci dynamiczna praca - czekamy na Ciebie.
#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!
Miejsce pracy: Oddział InPost Warszawa 2 - Łazy, Al. Krakowska 190A Łazy
Twoje zadania:
Monitorowanie statusów oraz prawidłowe procesowanie przesyłek w oddziale
Współpraca z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Bieżąca komunikacja na linii kurier/ klient / specjalista
Realizacja pełnego procesu przyjęcia i wydania przesyłki awizownia - klient
Procesowanie przesyłek NN
Nadzór nad przesyłkami niedoręczonymi
Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
Inne czynności zlecone przez przełożonego
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
umiejętności pracy w zespole
akceptacji pracy na magazynie
umiejętności planowania oraz organizacji pracy własnej
dyspozycyjności – praca zmianowa 6-14, 14-22
znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint) oraz Outlook
doświadczenia w kontakcie z klientem również z tym trudnym
chęci do pracy i poznawania nowych rzeczy, odporności na stres
zaangażowania we współpracę z nami i naszymi klientami
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
umowa o pracę oraz atrakcyjne premie, adekwatne do Twojego zaangażowania
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta InPost WA2
Specjalista/Specjalistka ds. Obsługi Klienta InPost WA2
Aleja Krakowska 190A, Łazy
InPost