realizowanie kampanii performance marketing dla produktów oraz usług oferowanych przez InPost (m.in. InPost Fresh)
samodzielne prowadzenie kampanii i ich optymalizacja w ramach takich narzędzi jak Google Ads, Meta, TikTok, Microsoft Advertising
przygotowywanie media planów, rekomendacji działań i odpowiednich modeli rozliczeń dla prowadzonych kampanii
zarządzanie budżetem w ramach prowadzonych kampanii celem efektywnej realizacji celów
analiza wyników, raportowanie, ustalanie i realizacja KPI dla prowadzonych kampanii – rekomendacja dalszych działań
realizowanie testów A/B, tworzenie rekomendacji odnośnie kreacji, LP oraz innych materiałów potrzebnych do realizacji działań
przygotowywanie szczegółowych raportów, podsumowań z prowadzonych kampanii na bazie danych z systemów reklamowych oraz GA4
współpraca z osobami z różnych zespołów w ramach działu marketingu (m.in. copywriterzy, graficy), ale także dział IT, Data Science, Sprzedaży celem planowania i otrzymywania niezbędnych materiałów do wdrażanych kampanii
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii e-commerce
doświadczenie w realizacji kampanii dla e-commerce (dużym plusem będzie doświadczenie w prowadzeniu kampanii z wykorzystaniem feedów produktowych)
bardzo dobra znajomość systemów reklamowych, szczególnie Google Ads i Meta
umiejętność tworzenia media planów, uwzględniających podział budżetu, estymacje realizacji KPI
znajomość i samodzielne posługiwanie się takimi narzędziami jak m.in. Google Analytics 4, Firebase, Google Search Console, Looker Studio, Semrush, Ahrefs, Google Merchant Center w celu realizacji kampanii performance
bardzo dobre posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi Excel
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
samodzielność i zdolność do efektywnej pracy w zespole
nieustająca potrzeba poszukiwania nowej wiedzy, regularnego czytania i odkrywania (i brak przekonania, że już wszystko się wie) oraz testowania nowych rozwiązań
wiedza ogólna na temat różnych kanałów digital marketingu i możliwościach jakie dają np. Marketing Automation, Programmatic, Social Media, kampanie mobile
Mile widziane:
doświadczenie i realizacja kampanii Programmatic (np. Adform)
znajomość innych systemów reklamowych takich jak: Twitch, X, Ceneo
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Rekomendowane oferty
Performance marketing specialist
Nowa
Gmoto.pl
Łańcut
, Praca zdalna
Zdalnie
google merchant center
Google Analytics
performance marketing
Nowa
Specjalista Facebook/Meta Ads w AdEverest
Nowa
8 000 - 11 000PLN/mies.
Adeverest
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Meta Ads
Facebook Ads
performance marketing
Nowa
SEM & Paid Social Specialist
Nowa
8 000 - 10 000PLN/mies.
Media Choice
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Meta Ads
Google Ads
Google Analytics
Nowa
Regular Paid Ads Specialist
Nowa
7 200 - 8 500PLN/mies.
Range
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics 4
język angielski
Google Ads
Nowa
Performance Marketing Manager – Dołącz do Double Digital