Twoje zadania:
📊 Sporządzanie cyklicznych i ad-hoc raportów mierzących efektywność procesów w biurze Obsługi Klienta.
📈 Przygotowywanie analizy natężenia ruchu na infolinii przychodzącej, w rozkładzie: godzinowym, dziennym, tygodniowym, miesięcznym w zależności od prowadzonych działań biznesowych.
📑 Sporządzanie analiz i rekomendacji wspierających management w obszarze procesów decyzyjnych oraz analiza KPI.
📋 Przygotowywanie bieżących danych/analiz na potrzeby Działu.
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
💻 Bardzo dobra znajomość programu MS Excel (warunek konieczny)
📊 Doświadczenie zawodowe w obszarze analiz danych i raportowania
🧠 Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
📅 Doświadczenie w planowaniu harmonogramów
📞 Doświadczenie w Contact Center
📅 Otwartość na pracę w trybie zmianowym (7-22), również w weekendy i święta.
Mile widziane:
📞 Doświadczenie w planowaniu ruchu w Contact Center
🖥️ Znajomość SQL lub VBA
To, co zapewniamy:
🌍 Pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
📚 Możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
🤝 Partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
🎁 System kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
💡 Platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
👥 Program rekomendacji pracowniczych
🏃 Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
Sprawdź podobne oferty pracy