Twoje zadania:
- analiza zgłoszeń reklamacyjnych
- obsługa telefoniczna Klientów w zakresie reklamacji
- codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie online
- monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji
- wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji
- dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom
- wdrażanie zmian optymalizujących proces obsługi klienta i reklamacji podnoszący ich jakość
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta
- łatwości w komunikowaniu się (dobra dykcja, aktywne słuchanie)
- zaangażowanie i przejawianie inicjatyw
- orientacja na Klienta
- odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
- otwartość na pracę w dynamicznym i zmiennym środowisku – myślimy OUT OF THE BOX i dzięki temu osiągamy świetne rezultaty. Chcemy, żebyś odnalazł/a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i to lubimy. Projekty nigdy się nie kończą, a jedno jest pewne – u nas nigdy się nie nudzisz!
To, co zapewniamy:
- pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
- możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
- system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
- platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
- program rekomendacji pracowniczych
- możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)