obsługa telefoniczna Klientów w zakresie reklamacji
codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie online
monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji
wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji
dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom
wdrażanie zmian optymalizujących proces obsługi klienta i reklamacji podnoszący ich jakość
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta
łatwości w komunikowaniu się (dobra dykcja, aktywne słuchanie)
zaangażowanie i przejawianie inicjatyw
orientacja na Klienta
odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
otwartość na pracę w dynamicznym i zmiennym środowisku – myślimy OUT OF THE BOX i dzięki temu osiągamy świetne rezultaty. Chcemy, żebyś odnalazł/a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i to lubimy. Projekty nigdy się nie kończą, a jedno jest pewne – u nas nigdy się nie nudzisz!
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)