Oferty
Specjalista/Specjalistka ds. Reklamacji

Specjalista/Specjalistka ds. Reklamacji

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność

orientacja na klienta

obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twoje zadania:


  • analiza zgłoszeń reklamacyjnych
  • obsługa telefoniczna Klientów w zakresie reklamacji
  • codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie online 
  • monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji 
  • wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji 
  • dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług, zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom 
  • wdrażanie zmian optymalizujących proces obsługi klienta i reklamacji podnoszący ich jakość


To, czego potrzebujemy od Ciebie:


  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta 
  • łatwości w komunikowaniu się (dobra dykcja, aktywne słuchanie) 
  • zaangażowanie i przejawianie inicjatyw
  • orientacja na Klienta
  • odporność na stres i umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole
  • otwartość na pracę w dynamicznym i zmiennym środowisku – myślimy OUT OF THE BOX i dzięki temu osiągamy świetne rezultaty. Chcemy, żebyś odnalazł/a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i to lubimy. Projekty nigdy się nie kończą, a jedno jest pewne – u nas nigdy się nie nudzisz!


To, co zapewniamy:

  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
  • program rekomendacji pracowniczych
  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 


Rekomendowane oferty

Maps Customer Support with Greek

Nowa
Cognizant
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
technical support
customer service
Nowa

Nauczyciel w przedszkolu lub w szkole

Nowa
Fundacja Jim
Łódź
umiejętność współpracy
empatia
cierpliwość
Nowa

Wdrożeniowiec systemu ERP enova365

Nowa
READY TO RISE
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
C#
Enova365
Nowa

Specjalista/tka ds. Jakości Współpracy

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
negocjacje
prawo jazdy kat. B
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista/ka ds. projektów

Nowa
6 700 - 7 700 PLN/mies.
FDDS
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
prowadzenie dokumentacji
projekty
Microsoft Office Excel
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje