Specjalista/ Specjalistka w Zespole Wsparcia Serwisu Kurierskiego (obszar pierwszej mili)
Logistyka

Specjalista/ Specjalistka w Zespole Wsparcia Serwisu Kurierskiego (obszar pierwszej mili)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office PowerPoint

zarządzanie projektami

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów.

Nasze działy wsparcia bacznie czuwają nad procesami związanymi z komunikacją, zmianami procesowymi, szkoleniami, administracją, rozliczeniami, analizami, wdrożeniami, raportowaniem, wsparciem technicznym. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na proces operacji kurierskich i magazynowych a dodatkowo nie straszna Ci dynamiczna praca - czekamy na Ciebie.

#DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów!

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 87A​/ hybryda 



🟨Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • opracowywanie standardów oraz definiowanie wytycznych w zakresie zarządzania procesowego, przygotowywanie map procesów
  • wsparcie Właścicieli Procesów w zarządzaniu procesami, w tym w szczególności w definiowaniu, modelowaniu i optymalizacji procesów
  • udział w pracach zespołów projektowanych, których celem jest podnoszenie jakości i efektywności organizacji
  • weryfikacja pracy kurierów pod względem przestrzegania procedur operacyjnych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi, procedur
  • wspieranie pionu operacji kurierskich przy tworzeniu nowych i udoskonalaniu istniejących procesów operacyjnych
  • współudział w procesie szkoleniowym Serwisu oraz przeprowadzanie akcji informacyjnych w skali kraju
  • inicjowanie zmian, zapewnianie ich spójność ze zmianami systemowymi, wynikającymi z wdrażanych programów i projektów
  • definiowanie potrzeb biznesowych (zmian operacyjnych) Zespołu Wsparcia Serwisu Kurierskiego mających na celu poprawę jakości


🟡Czego potrzebujemy od Ciebie?

  • doświadczenia zawodowego w firmach logistycznych, spedycyjnych lub kurierskich
  • znajomości języka angielskiego na poziomie - minimum B1
  • dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
  • doświadczenia w pracy w zespołach projektowych 
  • umiejętności pracy w zespole
  • kreatywności w tworzeniu nowych rozwiązań
  • gotowości do odbywania podróży służbowych


💛Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
  • atrakcyjne premie, adekwatne do Twojego zaangażowania
  • możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
  • partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
  • system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
  • platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
  • program rekomendacji pracowniczych
  • możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) 


Rekomendowane oferty

Dispatcher

Nowa
Allegro
Warszawa
logistyka
Microsoft Office Excel
Optymalizacja tras
Nowa

Material Planning Analyst

Nowa
Manpower
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
Supply Chain
SAP
umiejętności analityczne
Nowa