Szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać i jednocześnie mieć wpływ na rozwój innych? Dołącz do Inprogress! Jesteśmy jednym z liderów branży szkoleniowej w Polsce, a wysoką jakość oferowanych przez nas szkoleń potwierdzają liczne akredytacje, certyfikaty oraz uznanie ze strony naszych Klientów.
Inprogress to miejsce, w którym cenimy sobie: zaufanie, szczerość, elastyczność i zaangażowanie.
Aktualnie poszukujemy:
Młodszego Specjalisty / Młodszej Specjalistki ds. Obsługi Klienta
– osoby, która lubi wspierać Klientów w wyborze najlepszych rozwiązań dla jego potrzeb szkoleniowo-rozwojowych.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
Do jakiego zespołu dołączysz?
Dział Obsługi i Rozwoju Klienta – Zespół Szkoleń Otwartych – to my! Pracujemy z Klientem Indywidualnym. Sprawiamy, że każdy zainteresowany rozwojem z Inprogress, bez względu na jego środowisko pracy, otrzymuje z naszej strony wsparcie niezbędne w podjęciu decyzji, które szkolenie wybrać.
Co jest Twoją mocną stroną?
Jakie jeszcze kompetencje powinieneś posiadać?
Na co możesz liczyć?
Co oferujemy?
Zapraszamy Cię do aplikowania poprzez wysłanie CV klikając "Aplikuj" wraz z krótkim uzasadnieniem swojej motywacji do pracy w INPROGRESS.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które nam podajesz w celu przeprowadzenia rekrutacji, a nie są one wskazane w przepisach prawa pracy.
Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez INPROGRESS Sp. z o.o. dodaj do CV poniższą zgodę:
Wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV i wykorzystanie go w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez INPROGRESS Sp. z o.o. zgodnie z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty