Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Kraków
5 400 - 6 100 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
5 400 - 6 100 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

Mile widziane

LanguageCert LTE

prawo jazdy kat. B

obsługa klienta

Opis stanowiska

Szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać i jednocześnie mieć wpływ na rozwój innych? Dołącz do Inprogress! Jesteśmy jednym z liderów branży szkoleniowej w Polsce, a wysoką jakość oferowanych przez nas szkoleń potwierdzają liczne akredytacje, certyfikaty oraz uznanie ze strony naszych Klientów.

Inprogress to miejsce, w którym cenimy sobie: zaufanie, szczerość, elastyczność i zaangażowanie


Aktualnie poszukujemy:

Młodszego Specjalisty / Młodszej Specjalistki ds. Obsługi Klienta

– osoby, która lubi wspierać Klientów w wyborze najlepszych rozwiązań dla jego potrzeb szkoleniowo-rozwojowych.


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Obsługa i wsparcie konsultacyjne Klientów – za pomocą dostępnych narzędzi (telefon, mail, chatu on-line );
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami, dobór optymalnych rozwiązań dla potrzeb szkoleniowo-rozwojowych Klienta; prezentowanie oferty, informowanie o promocjach, planowanych szkoleniach itp.
  • Ewidencjonowanie danych w dedykowanym systemie IT, troska o wymagane procedury i zasady prawne związane z obsługą Klienta, np. RODO; rejestr reklamacji;
  • Ścisła współpraca z innymi działami: organizacji szkoleń, marketingu, zespołem trenerów – ukierunkowana na dobro i rozwój Klienta wg przyjętych standardów firmy. 


Do jakiego zespołu dołączysz?

Dział Obsługi i Rozwoju Klienta – Zespół Szkoleń Otwartych – to my! Pracujemy z Klientem Indywidualnym. Sprawiamy, że każdy zainteresowany rozwojem z Inprogress, bez względu na jego środowisko pracy, otrzymuje z naszej strony wsparcie niezbędne w podjęciu decyzji, które szkolenie wybrać. 


Co jest Twoją mocną stroną?

  • Więcej niż dobry kontakt z Klientem – zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji, w oparciu o szczerość i zaufanie;
  • Elastyczność – uważamy, że żaden problem nie jest nie do rozwiązania, nieustannie szukamy rozwiązań w realizacji postawionych celów i nowych wyzwań;
  • Zaangażowanie – czujemy się odpowiedzialni za jakość i terminowość realizowanych zadań, potrzebujemy determinacji i proaktywności we współpracy z Klientem;
  • Rozwój – określamy go jako DNA naszej firmy, podejmujemy nowe wyzwania, jesteśmy otwarci na zmiany i uczenie się tego, co nowe.


Jakie jeszcze kompetencje powinieneś posiadać?

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (certyfikat LanguageCert LTE – mile widziany);
  • Dobra znajomość MS Office, w tym MS Excel;
  • Mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Mile widziane prawo jazdy kategorii B;


Na co możesz liczyć?

  • Realną możliwość rozwoju, m.in. poprzez udział w akredytowanych szkoleniach;
  • Serdeczną atmosferę w zespole nastawionym równie mocno na cel, jak i na drugiego człowieka;
  • Warunki pracy zapewniające jednocześnie autonomię i wsparcie;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Poczucie przynależności do miejsca, w którym ciągle dzieje się „coś ciekawego”.


Co oferujemy? 

  • Wymiar pracy – pełen etat
  • Forma zatrudnienia – Umowa o pracę
  • Tryb pracy – praca hybrydowa
  • Wynagrodzenie – widełki na tym stanowisku: 5400 – 6100 brutto


Zapraszamy Cię do aplikowania poprzez wysłanie CV klikając "Aplikuj" wraz z krótkim uzasadnieniem swojej motywacji do pracy w INPROGRESS.


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych, które nam podajesz w celu przeprowadzenia rekrutacji, a nie są one wskazane w przepisach prawa pracy.

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez INPROGRESS Sp. z o.o. dodaj do CV poniższą zgodę:

Wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV i wykorzystanie go w kolejnych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez INPROGRESS Sp. z o.o. zgodnie z przepisami prawa z zakresu ochrony danych osobowych. 

5 400 - 6 100 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Workforce Manager (Customer Care department)

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
analytical skills
problem-solving skills
organizational skills
Nowa