Szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać i jednocześnie mieć wpływ na rozwój innych? Dołącz do Inprogress! Jesteśmy jednym z liderów branży szkoleniowej w Polsce, a wysoką jakość oferowanych przez nas szkoleń potwierdzają liczne akredytacje, certyfikaty oraz uznanie ze strony naszych Klientów.
Inprogress to miejsce, w którym cenimy sobie: zaufanie, szczerość, elastyczność i zaangażowanie.
Aktualnie poszukujemy:
Specjalisty / Specjalistki ds. Obsługi Klienta
– osoby, która lubi wspierać Klientów w wyborze najlepszych rozwiązań dla jego potrzeb szkoleniowo-rozwojowych.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Kompleksowa obsługa i wsparcie konsultacyjne Klientów z kraju i z zagranicy – za pomocą dostępnych narzędzi (telefon, mail, chat on-line );
- Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami, dobór optymalnych rozwiązań dla potrzeb szkoleniowo-rozwojowych Klienta;
- Pozyskiwanie i aktywne rozwijanie współpracy z nowymi Klientami, w tym: prezentowanie oferty, informowanie o promocjach, planowanych szkoleniach itp.
- Ewidencjonowanie danych w dedykowanym systemie IT, troska o wymagane procedury i zasady prawne związane z obsługą Klienta, np. RODO; rejestr reklamacji;
- Ścisła współpraca z innymi działami: organizacji szkoleń, marketingu, zespołem trenerów – ukierunkowana na dobro i rozwój Klienta wg przyjętych standardów firmy.
Do jakiego zespołu dołączysz?
Dział Obsługi i Rozwoju Klienta – Zespół Szkoleń Otwartych – to my! Pracujemy z Klientem Indywidualnym. Sprawiamy, że każdy zainteresowany rozwojem z Inprogress, bez względu na jego środowisko pracy, otrzymuje z naszej strony wsparcie niezbędne w podjęciu decyzji, które szkolenie wybrać.
Co jest Twoją mocną stroną?
- Więcej niż dobry kontakt z Klientem – tak samo zależy nam na skutecznym pozyskiwaniu Klienta jak i na budowaniu długotrwałych relacji, w oparciu o szczerość i zaufanie;
- Elastyczność – uważamy, że żaden problem nie jest nie do rozwiązania, nieustannie szukamy rozwiązań w realizacji postawionych celów i nowych wyzwań;
- Zaangażowanie – czujemy się odpowiedzialni za jakość i terminowość realizowanych zadań, potrzebujemy determinacji i proaktywności we współpracy z Klientem;
- Rozwój – określamy go jako DNA naszej firmy, podejmujemy nowe wyzwania, jesteśmy otwarci na zmiany i uczenie się tego, co nowe.
Jakie jeszcze kompetencje powinieneś posiadać?
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (certyfikat LanguageCert LTE – mile widziany);
- Dobra znajomość MS Office, w tym MS Excel;
- Mile widziane prawo jazdy kategorii B;
Na co możesz liczyć?
- Realną możliwość rozwoju, m.in. poprzez udział w akredytowanych szkoleniach;
- Serdeczną atmosferę w zespole nastawionym równie mocno na cel, jak i na drugiego człowieka;
- Warunki pracy zapewniające jednocześnie autonomię i wsparcie;
- Elastyczny czas pracy;
- Poczucie przynależności do miejsca, w którym ciągle dzieje się „coś ciekawego”.
Co oferujemy?
-
Wymiar pracy – pełen etat
-
Forma zatrudnienia – Umowa o pracę
-
Tryb pracy – praca hybrydowa
-
Wynagrodzenie – widełki na tym stanowisku: 5900 – 7400 brutto