Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Kraków
5 900 - 7 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

budowanie relacji z klientem

obsługa klienta

język angielski

Proaktywność

Opis stanowiska

Szukasz miejsca, gdzie możesz się rozwijać i jednocześnie mieć wpływ na rozwój innych? Dołącz do Inprogress! Jesteśmy jednym z liderów branży szkoleniowej w Polsce, a wysoką jakość oferowanych przez nas szkoleń potwierdzają liczne akredytacje, certyfikaty oraz uznanie ze strony naszych Klientów.


Inprogress to miejsce, w którym cenimy sobie: zaufanie, szczerość, elastyczność i zaangażowanie


Aktualnie poszukujemy:

Specjalisty / Specjalistki ds. Obsługi Klienta


– osoby, która lubi wspierać Klientów w wyborze najlepszych rozwiązań dla jego potrzeb szkoleniowo-rozwojowych.


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Kompleksowa obsługa i wsparcie konsultacyjne Klientów z kraju i z zagranicy – za pomocą dostępnych narzędzi (telefon, mail, chat on-line );
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami, dobór optymalnych rozwiązań dla potrzeb szkoleniowo-rozwojowych Klienta;
  • Pozyskiwanie i aktywne rozwijanie współpracy z nowymi Klientami, w tym: prezentowanie oferty, informowanie o promocjach, planowanych szkoleniach itp.
  • Ewidencjonowanie danych w dedykowanym systemie IT, troska o wymagane procedury i zasady prawne związane z obsługą Klienta, np. RODO; rejestr reklamacji;
  • Ścisła współpraca z innymi działami: organizacji szkoleń, marketingu, zespołem trenerów – ukierunkowana na dobro i rozwój Klienta wg przyjętych standardów firmy. 


Do jakiego zespołu dołączysz?

Dział Obsługi i Rozwoju Klienta – Zespół Szkoleń Otwartych – to my! Pracujemy z Klientem Indywidualnym. Sprawiamy, że każdy zainteresowany rozwojem z Inprogress, bez względu na jego środowisko pracy, otrzymuje z naszej strony wsparcie niezbędne w podjęciu decyzji, które szkolenie wybrać. 


Co jest Twoją mocną stroną?

  • Więcej niż dobry kontakt z Klientem – tak samo zależy nam na skutecznym pozyskiwaniu Klienta jak i na budowaniu długotrwałych relacji, w oparciu o szczerość i zaufanie;
  • Elastyczność – uważamy, że żaden problem nie jest nie do rozwiązania, nieustannie szukamy rozwiązań w realizacji postawionych celów i nowych wyzwań;
  • Zaangażowanie – czujemy się odpowiedzialni za jakość i terminowość realizowanych zadań, potrzebujemy determinacji i proaktywności we współpracy z Klientem;
  • Rozwój – określamy go jako DNA naszej firmy, podejmujemy nowe wyzwania, jesteśmy otwarci na zmiany i uczenie się tego, co nowe.


Jakie jeszcze kompetencje powinieneś posiadać?

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (certyfikat LanguageCert LTE – mile widziany);
  • Dobra znajomość MS Office, w tym MS Excel;
  • Mile widziane prawo jazdy kategorii B;


Na co możesz liczyć?

  • Realną możliwość rozwoju, m.in. poprzez udział w akredytowanych szkoleniach;
  • Serdeczną atmosferę w zespole nastawionym równie mocno na cel, jak i na drugiego człowieka;
  • Warunki pracy zapewniające jednocześnie autonomię i wsparcie;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Poczucie przynależności do miejsca, w którym ciągle dzieje się „coś ciekawego”.


Co oferujemy? 

  • Wymiar pracy – pełen etat
  • Forma zatrudnienia – Umowa o pracę
  • Tryb pracy – praca hybrydowa
  • Wynagrodzenie – widełki na tym stanowisku: 5900 – 7400 brutto
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
5 900 - 7 400 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Video Content Moderator with Finnish

Nowa
Cognizant
Kraków
język fiński
Video
content marketing
Nowa

Customer Service Agent with German

Nowa
8 800 - 9 900 PLN
Capita
Kraków
German
Nowa

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Nowa
7 000 - 12 000 PLN
adsfox
Kraków
zarządzanie zespołem
zarządzanie projektami
Nowa

Emergency Framework Manager

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Gdańsk
English
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT

Nowa
Leroy Merlin Polska
Mielec
Linux
Windows
język angielski
Nowa