In-house Marketing Manager
Marketing

In-house Marketing Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

copywriting

marketing

język angielski

odpowiedzialność

Mile widziane

pomysłowość

samodzielność

dobra organizacja pracy

elastyczność

organizacja pracy

komunikatywność

Opis stanowiska

Takich ogłoszeń nie spotkasz często.


Skąd to wiemy? A jak często trafiasz na ofertę pracy, która daje Ci wpływ, decyzyjność, samodzielność i praktycznie wolną rękę w działaniach?


Budujemy wewnętrzny dział Marketingu od podstaw i szukamy doświadczonej osoby, której ta wizja nie odstrasza, a wręcz przeciwnie - motywuje i ekscytuje do działania.



→ Cześć! 👋 Jesteśmy Insightland.


Specjalizujemy się w planowaniu i wdrażaniu strategii SEO dla platform e-commerce, ale nie tylko. Tworzymy kampanie „szyte na miarę”, bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w branży internetowej.


To nie wszystko - mamy w zespole osoby z zaawansowanymi kompetencjami analitycznymi, które strategicznie doradzają markom w zakresie Business Intelligence, Web Analytics i Data Science 📊.


Pracujemy dla Klientów na rynku polskim, w Europie, w USA i Kanadzie. Nasze portfolio to z sukcesem realizowane projekty dla takich marek jak New Balance, Wojas, Medicine, Reporter Young, DeeZee, Bytom czy Tatuum 👟👠🥾 .


Aplikuj, jeśli:

👉 Masz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych działań w marketingu B2B,

👉 Znasz i rozumiesz branżę SEO / digital marketingu / ecommerce,

👉 Posiadasz umiejętność planowania strategicznego i organizacji działań marketingowych,

👉 Masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów SM (LinkedIn, Facebook) i kampanii reklamowych (LinkedIn, Google),

👉Potrafisz analitycznie myśleć i podejmować decyzje na podstawie danych,

👉 Doskonale się komunikujesz w języku polskim i angielskim (zarówno w mowie jak i na piśmie),

👉 Myślisz biznesowo, masz proaktywną i otwartą postawę,

👉 Masz lekkie pióro.



Jakie zadania stoją przed Tobą:

✔ Stworzenie i egzekucja strategii marketingowej zgodnie z celami biznesowymi naszej firmy (będziesz pracować wyłącznie nad naszą strategią, a nie dla naszych klientów),

✔ Wdrażanie, nadzorowanie i realizację planów marketingowych,

✔ Rozwijanie i wdrażanie nowych koncepcji, pomysłów i rozwiązań budujących rozpoznawalność i pozycję marki na rynku polskim i międzynarodowym,

✔ Tworzenie treści (posty w SM, artykuły, informacje prasowe, newslettery, filmy, case studies),

✔ Planowanie udziału firmy w konferencjach i eventach branżowych, w celu zwiększenia widoczności i znajomości marki,

✔ Ciągłą analizę efektywności działań marketingowych w celu osiągnięcia optymalnych rezultatów,

✔ Współpracę z firmami zewnętrznymi (PR),

✔ Poszukiwanie nowych trendów oraz monitorowanie rynku.


Co w zamian?

➡ Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy,

➡ Odpowiedzialność za całość działań marketingowych,

➡ Bezpośrednią współpracę z CEO,

➡ Pracę w międzynarodowej, dobrze prosperującej firmie, w której atmosfera i relacje oparte są na wzajemnym szacunku,

➡ Wsparcie w ciągłym rozwoju zawodowym i podnoszeniu własnych kompetencji,

➡ Niezbędne narzędzia pracy,

➡ Dostęp do wiedzy z zakresu SEO i analityki, której nie znajdziesz w Internecie, a którą podzielą się z Tobą nasi najbardziej doświadczeni specjaliści.



Brzmi dobrze? Aplikuj!