Takich ogłoszeń nie spotkasz często.
Skąd to wiemy? A jak często trafiasz na ofertę pracy, która daje Ci wpływ, decyzyjność, samodzielność i praktycznie wolną rękę w działaniach?
Budujemy wewnętrzny dział Marketingu od podstaw i szukamy doświadczonej osoby, której ta wizja nie odstrasza, a wręcz przeciwnie - motywuje i ekscytuje do działania.
→ Cześć! 👋 Jesteśmy Insightland.
Specjalizujemy się w planowaniu i wdrażaniu strategii SEO dla platform e-commerce, ale nie tylko. Tworzymy kampanie „szyte na miarę”, bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w branży internetowej.
To nie wszystko - mamy w zespole osoby z zaawansowanymi kompetencjami analitycznymi, które strategicznie doradzają markom w zakresie Business Intelligence, Web Analytics i Data Science 📊.
Pracujemy dla Klientów na rynku polskim, w Europie, w USA i Kanadzie. Nasze portfolio to z sukcesem realizowane projekty dla takich marek jak New Balance, Wojas, Medicine, Reporter Young, DeeZee, Bytom czy Tatuum 👟👠🥾 .
Aplikuj, jeśli:
👉 Masz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu kompleksowych działań w marketingu B2B,
👉 Znasz i rozumiesz branżę SEO / digital marketingu / ecommerce,
👉 Posiadasz umiejętność planowania strategicznego i organizacji działań marketingowych,
👉 Masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów SM (LinkedIn, Facebook) i kampanii reklamowych (LinkedIn, Google),
👉Potrafisz analitycznie myśleć i podejmować decyzje na podstawie danych,
👉 Doskonale się komunikujesz w języku polskim i angielskim (zarówno w mowie jak i na piśmie),
👉 Myślisz biznesowo, masz proaktywną i otwartą postawę,
👉 Masz lekkie pióro.
Jakie zadania stoją przed Tobą:
✔ Stworzenie i egzekucja strategii marketingowej zgodnie z celami biznesowymi naszej firmy (będziesz pracować wyłącznie nad naszą strategią, a nie dla naszych klientów),
✔ Wdrażanie, nadzorowanie i realizację planów marketingowych,
✔ Rozwijanie i wdrażanie nowych koncepcji, pomysłów i rozwiązań budujących rozpoznawalność i pozycję marki na rynku polskim i międzynarodowym,
✔ Tworzenie treści (posty w SM, artykuły, informacje prasowe, newslettery, filmy, case studies),
✔ Planowanie udziału firmy w konferencjach i eventach branżowych, w celu zwiększenia widoczności i znajomości marki,
✔ Ciągłą analizę efektywności działań marketingowych w celu osiągnięcia optymalnych rezultatów,
✔ Współpracę z firmami zewnętrznymi (PR),
✔ Poszukiwanie nowych trendów oraz monitorowanie rynku.
Co w zamian?
➡ Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy,
➡ Odpowiedzialność za całość działań marketingowych,
➡ Bezpośrednią współpracę z CEO,
➡ Pracę w międzynarodowej, dobrze prosperującej firmie, w której atmosfera i relacje oparte są na wzajemnym szacunku,
➡ Wsparcie w ciągłym rozwoju zawodowym i podnoszeniu własnych kompetencji,
➡ Niezbędne narzędzia pracy,
➡ Dostęp do wiedzy z zakresu SEO i analityki, której nie znajdziesz w Internecie, a którą podzielą się z Tobą nasi najbardziej doświadczeni specjaliści.
Brzmi dobrze? Aplikuj!
Rekomendowane oferty