Specjalista ds. zwrotów i reklamacji E-commerce - j. niemiecki
Nowa
Marketing

Specjalista ds. zwrotów i reklamacji E-commerce - j. niemiecki

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

niemiecki B2

angielski B1

budowa pojazdów mechanicznych

ERP

Mile widziane

rękojmia

gwarancja

naprawa pojazdów samochodowych

Microsoft Dynamics NAV

Opis stanowiska

Do Twoich zadań będzie należeć głównie obsługa reklamacji i zwrotów ze sklepów internetowych, w tym:

  • Rejestrowanie i obsługa zgłoszonych reklamacji
  • Wystawianie dokumentów korygujących sprzedaż, opieka nad zwrotem zapłat
  • Tłumaczenie decyzji reklamacyjnych na język niemiecki
  • Korespondencja z klientami niemieckojęzycznymi
  • Ścisła współpraca z innymi działami m.in. Działem Reklamacji Centrali Firmy, obszarem backoffice
  • Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowo -magazynowych


Aplikuj śmiało, jeśli:

  • Posługujesz się swobodnie językiem niemieckim w mowie i piśmie (min. B2) - warunek konieczny
  • Masz podstawową wiedzę z zakresy budowy i funkcjonowania pojazdów mechanicznych
  • Masz doświadczenie w obsłudze systemów ERP i aplikacji biurowych (atutem będzie znajomość systemu MS Dynamics NAV)
  • Cechuje Cię dobra organizacja własnego czasu pracy, samodzielność i zaangażowanie


Mile widziane:

  • Wykształcenie techniczne lub doświadczenie warsztatowe z zakresu naprawy/ obsługi pojazdów samochodowych
  • Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi


W zamian oferujemy:

  • Umowę o pracę na zastępstwo (szacowany czas zastępstwa ok. 1,5 roku)
  • Pracę hybrydową/ zdalną po okresie 3-ch miesięcy
  • Zniżkę na asortyment dostępną w ofercie firmy
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe, ZFŚS
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Platformę kafeteryjną WorkSmile
  • Dofinansowanie do okularów
  • Przyjazną i otwartą kulturę organizacyjną - jesteśmy na 'T
  • Możliwość dołączenia do Fundacji Inter Cars