Account Manager / Opiekun Klienta w Agencji SEO/SEM/Marketplace

Marketing

Account Manager / Opiekun Klienta w Agencji SEO/SEM/Marketplace

Marketing

Świetlików 8, Warszawa

Internetica

Pełny etat
UoP, B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca w pełni zdalna
8 000 - 16 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 14 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

account manager
B2B marketing
digital marketing
e-commerce
Google Analytics
customer service

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Ahrefs
Google Search Console
Google Ads
Facebook Ads
content marketing

Opis stanowiska

Internetica jest agencją obsługującą sklepy internetowe jak i firmy MŚP w zakresie kampanii SEO/SEM, Social i Marketplace. Poszukujemy osoby doświadczonej w obsłudze i rozwijaniu klientów korzystających z tego typu usług, która wykorzysta możliwości naszego działu delivery, jak również wniesie do zespołu dużą ilość wiedzy i doświadczenia.


Obsługujemy w większości klientów z segmentu MŚP (z naciskiem na "Ś"), stąd szukamy osoby przyzwyczajonej do równoległego prowadzenia wielu różnych klientów z różnych branż.


Poszukujemy Ciebie, jeżeli:

  • cechuje Cię konkretne podejście do komunikacji i klientów, przerost formy nad treścią to nie Twoja bajka

  • nie masz tendencji do zakopywania się w niekończących się analizach

  • jeśli zauważysz, że coś wymaga poprawy to zgłaszasz, ale nie stosujesz stałych wymówek typu “bo CRM się zawiesił”, “bo handlowiec mi nie przekazał” itp.

  • cieszy Cię, że od momentu przekazania Ci klienta bierzesz za niego 100% odpowiedzialność

  • dbasz o to, żeby nie było pożarów, ale jeśli już jakiś się pojawi, to potrafisz go szybko i sprawnie ugasić

  • jesteś naturalnie sympatyczny/a, lubiany/a i widać to w Twoich relacjach z klientami

  • potrafisz zmienić reklamację w super-relację

  • potrafisz budować długofalowe relacje z klientami, które skutkują niskim churnem

  • potrafisz efektywnie komunikować się ze specjalistami z SEO/PPC/Marketplace przydzielonymi do Twoich klientów

  • Internetica to firma obsługująca głównie klientów z sektora MŚP, dlatego jest ważne, żebyś dobrze czuł/a się w obsłudze większej ilości mniejszych klientów. Jeśli szukasz miejsca, w którym będziesz pracować z kilkoma dużymi klientami - to nie u nas

  • masz co najmniej 2 lata doświadczenie w pracy w agencji SEO/PPC - jeśli nie masz takiego doświadczenia - nie aplikuj!


Obowiązki Opiekuna Klienta w Internetica:

  • udział w spotkaniach online z klientami (spotkania onboardingowe, raportowe, upsellingowe)

  • pozyskanie nowego klienta to u nas rola Działu Sprzedaży, ale prowadzenie go od momentu pozyskania, w tym dosprzedawanie usług i zwiększanie pakietów to już rola Opiekunów Klienta

  • udział w spotkaniach wewnętrznych zgodnie z rytmem spotkań w Internetica (spotkania weekly: 1x wewnętrzne Działu Obsługi Klienta, 1x spotkanie z działem SEO, 1x spotkanie z działem PPC/Marketplace, 2x w miesiącu spotkania ogólnofirmowe)

  • przypominanie o płatnościach w przypadku przeterminowania się faktury

  • dbałość o jak najwyższą retencję, absolutna minimalizacja churnu

  • efektywna współpraca ze specjalistami technicznymi, wskazywanie priorytetów, uczulanie na potrzeby klientów


Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie: solidna podstawa i wysokie comiesięczne premie za wyniki (niski churn, ściągalność faktur, zwiększanie przychodu z klientów)

  • oczywiste benefity takie jak Multisport

  • współpracę w ramach zgranego i sympatycznego zespołu

  • pracę w 100% zdalną (dla chętnych hybryda lub praca w pełnym wymiarze z biura w Warszawie również jest dostępna)

  • realny wpływ na funkcjonowanie firmy - jeśli zgłosisz, że jakiś obszar wymaga usprawnień, na pewno zostanie to zweryfikowane i w razie potwierdzenia takiej potrzeby, rozwiązane

  • pracę na nowoczesnych narzędziach, w tym na customowym, pisanym pod nasze potrzeby systemie CRM

  • dostęp do topowych trenerów z obszarów, w których świadczymy usługi

  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy


Dołącz do nas, jeśli lubisz i potrafisz w obsługę klienta i masz doświadczenie w branży SEO/PPC/Marketplace. Czekamy na Twoje zgłoszenie!

Wymagane umiejętności

account manager
B2B marketing
digital marketing
e-commerce
Google Analytics
customer service

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Ahrefs
Google Search Console
Google Ads
Facebook Ads
content marketing

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 14.10.2025