Księgowy ds. rozliczeń z pracownikami
Finanse

Księgowy ds. rozliczeń z pracownikami

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

finanse

kontroling

Zdolności analityczne

język angielski

Microsoft Office

Mile widziane

ERP

bazy danych

Opis stanowiska

Intersnack Poland jest częścią międzynarodowej grupy Intersnack Group, czyli wiodącego producenta słonych przekąsek.


Nasza działalność skupia się na produkcji i sprzedaży słonych przekąsek w trzech segmentach: brandowym, marek własnych oraz B2B.


Produkty brandowe sprzedajemy pod takimi markami jak Felix czy Przysnacki nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.


Twój zakres obowiązków


  • Kontrola merytoryczna i rachunkowa wydatków z tytułu podróży służbowych: krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń pracowniczych;
  • Bieżący monitoring, analiza i uzgadnianie rozrachunków w zakresie wydatków pracowniczych, dokonywanie potrąceń z kart VISA;
  • Prowadzenie szkoleń nowozatrudnionych pracowników w zakresie rozliczania delegacji i wydatków;
  • Aktywacja i zakładanie nowych dostawców-pracowników oraz klientów w systemie ERP;
  • Bieżący monitoring wdrożonych procedur, polityk oraz narzędzi w zakresie rozliczeń pracowniczych;
  • Wystawianie faktur sprzedaży pozostałej oraz korekt sprzedaży z tyt. rabatów potransakcyjnych;
  • Prowadzenie ewidencji na kasie fiskalnej zgodnie z wymogami ustawy o VAT;
  • Udział w projektach biznesowych w obszarze księgowości.


Nasze wymagania


  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowana Rachunkowość;
  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1;
  • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • Znajomość zasad rachunkowości;
  • Praktyczna wiedza z zakresu przepisów prawa podatkowego, w szczególności ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Rozporządzenia. Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.01.2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej


Mile widziane


  • Doświadczenie w pracy z systemami ERP


To oferujemy


  • Stałe zatrudnienie na umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia roczna);
  • Dodatek za dojazd (powyżej 25 km)
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Dodatkowe benefity: myBenefit, Multisport,
  • Możliwość nauki i rozwoju;

Rekomendowane oferty

Księgowy/a

Nowa
Optim Human Sp. z o.o
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office Word
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa