IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Pomagamy firmom zatrudniać mądrzej i lepiej, korzystając z rozwiązań AI w rekrutacji.
Czy w swojej dotychczasowej pracy wykonywałeś zadania Project Managera i Business Development Managera? Chcesz pracować w prężnie działającej firmie z branży budowlanej, która stawia rozwój, zespół, bezpieczeństwo i jakość na pierwszym miejscu?
Zobacz co przygotowaliśmy dla Ciebie!
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 10.000 osób
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia
- Dodatki socjalne (preferencyjne pożyczki, bony towarowe, dofinansowanie wakacji dzieci, paczki świąteczne)
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Dofinansowanie nauki języków, szkoleń i kursów
- Interesującą i odpowiedzialna pracę w firmie uznanej w branży
- Pracę w firmie, której priorytetami jest dbałość o zespół, bezpieczeństwo i jakość
- Odpowiedzialność za projekt w zakresie zwiększenia produkcji prefabrykowanych łazienek i zarządzanie zespołem projektowym
- Ustalanie harmonogramu projektu i zarządzanie zadaniami w zespole zmierzającymi do osiągnięcia celów
- Odpowiedzialność za organizowanie spotkań i warsztatów w zespole projektu w celu stworzenia przejrzystości i dobrego ducha zespołowego
- Bliska współpraca z wewnętrznymi interesariuszami i działami, które są bezpośrednio zaangażowane w rozwój projektu
- Monitorowanie postępów projektu i zapewnianie dotrzymania terminów, a także przygotowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu i uczestników projektu
- Kontrola budżetu i kosztów w ramach projektu, w tym analizy kosztów i regulacja odchyleń kosztów
- Identyfikowanie i ocena ryzyk projektu, a także opracowywanie i wdrażanie strategii ograniczania ryzyka
- Monitorowanie i komunikowanie zmian w projekcie, identyfikacja rozwiązań i uzyskiwanie zgody na ich wdrożenie
- Posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki studiów: zarządzanie projektami, budownictwo, zarządzanie produkcją
- Masz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu projektami, w tym doskonałe umiejętności organizacyjne, planowania i zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem czasu, kosztów i jakości
- Wyróżnia Cię zrozumienie perspektyw biznesowych w zakresie rozwoju produktu, a także myślenie strategiczne uwzględniające wszystkie interesy
- Masz silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz zdolność do inspirowania i motywowania zespołu
- Posiadasz zdolność do łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
- Znasz język polski i angielski biznesowy (w mowie i piśmie), mile widziana znajomość języka niemieckiego
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel i Power Point
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B i gotowość do okazjonalnych podróży służbowych
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
- Telefonu, aby umówić dogodny termin spotkania online
- Spotkanie online z jednym z naszych rekruterów, aby poznać bliżej ofertę i pracodawcę oraz ciebie
- Jeśli pozytywnie przejdziesz ten etap, a pracodawcę zainteresuje przesłana przez nas rekomendacja, czeka Cię już finałowe spotkanie z pracodawcą
- Na koniec, niezależnie od rezultatu procesu otrzymasz feedback, a może również ofertę współpracy ?
Prosimy o przesłanie CV w języku polskim i angielskim