Customer Success Manager (Junior/Mid)
Obs艂uga klienta

Customer Success Manager (Junior/Mid)

4 500 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesi臋cznie - UZ
4 500 - 9 000 PLN/mies.Netto miesi臋cznie - B2B
4 500 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesi臋cznie - UZ
4 500 - 9 000 PLN/mies.Netto miesi臋cznie - B2B
Rodzaj pracy
Pe艂ny etat
Do艣wiadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pe艂ni zdalna

Wymagane umiej臋tno艣ci

digital marketing

marketing

account manager

B2B marketing

e-commerce

Mile widziane

Facebook Ads

SEO

Allegro

Amazon

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

馃殌Do艂膮cz do zespo艂u Customer Success w Invette!


Poszukujemy: Junior oraz Mid Customer Success Specialist


Invette Holding Group jest nowoczesnym holdingiem marketingowo-doradczym, zatrudniamy specjalist贸w z r贸偶nych dziedzin marketingu i sprzeda偶y, aby dostarcza膰 naszym klientom najwy偶szej jako艣ci us艂ugi i kompleksowe rozwi膮zania marketingowe, nakierowane na generowanie przychodu do organizacji.


Naszym celem jest wykorzystanie najnowszych strategii i narz臋dzi marketingowych, aby zapewni膰 ka偶demu klientowi efektywne wsparcie w osi膮ganiu ich cel贸w biznesowych.

Szukamy ambitnego i do艣wiadczonego kandydata na stanowisko Customer Success Managera / Opiekuna Klienta, kt贸ry b臋dzie odpowiedzialny za obs艂ug臋 i rozw贸j naszych kluczowych klient贸w. Osoba na tym stanowisku b臋dzie 艣ci艣le wsp贸艂pracowa膰 z zarz膮dem, managerami oraz liderami zespo艂贸w oraz b臋dzie odpowiedzialna za koordynacj臋 i optymalizacj臋 dzia艂a艅 marketingowych dla klient贸w.

B臋dziesz odpowiedzialny za ca艂y obszar obs艂ugi klienta w naszej organizacji, od onboardingu nowych klient贸w, po budowanie i utrzymywanie relacji, po nadzorowanie realizacji cel贸w klienta i dosprzeda偶 us艂ug. Szukamy osoby, kt贸rej standardy pracy b臋d膮 wznosi艂y relacje z klientami bez przerwy na wy偶szy poziom. Zadbasz o to, by ka偶dy klient, kt贸ry z nami wsp贸艂pracuje by艂 zadowolony, by cele biznesowe by艂y realizowane zgodnie z najwy偶szymi standardami i by ka偶dy nowy klient by艂 wdro偶ony zgodnie z najlepszymi praktykami.



Obecnie szukamy dw贸ch os贸b do naszego zespo艂u Customer Success: Juniora oraz Specjalisty na poziomie Mid, kt贸rzy zadbaj膮 o naszych kluczowych klient贸w i pomog膮 im osi膮ga膰 ich cele!


馃捈 Jak b臋dzie wygl膮da膰 Twoja praca?

Na tym stanowisku b臋dziesz blisko wsp贸艂pracowa膰 z zarz膮dem, managerami oraz liderami zespo艂贸w, odpowiadaj膮c za obs艂ug臋 i rozw贸j naszych klient贸w. Zajmiesz si臋 m.in.:

  1. Kompleksowa obs艂uga i rozw贸j kluczowych klient贸w agencji
  2. Przeprowadzanie profesjonalnego onboardingu nowych klient贸w i wdra偶anie ich w procesy wsp贸艂pracy
  3. Rozwijanie i implementacja strategii marketingowych, kt贸re b臋d膮 wspiera膰 cele klient贸w oraz zapewnia膰 efektywno艣膰 dzia艂a艅
  4. Monitorowanie i ocena efektywno艣ci projekt贸w marketingowych oraz wprowadzanie niezb臋dnych zmian w celu optymalizacji proces贸w
  5. Budowanie i utrzymywanie d艂ugofalowych relacji z klientami, zapewniaj膮c najwy偶sz膮 jako艣膰 kontaktu
  6. Wsp贸艂praca z dzia艂ami odpowiedzialnymi za realizacj臋 us艂ug marketingowych w celu zapewnienia sp贸jno艣ci dzia艂a艅
  7. Dosprzeda偶 us艂ug obecnym klientom i planowanie strategii ich rozwoju
  8. Nadzorowanie realizacji cel贸w klienta (KPIs)



馃幆Kogo szukamy?

Szukamy os贸b, kt贸re s膮 naturalnymi liderami, potrafi膮 podejmowa膰 szybkie decyzje i utrzymuj膮 艣wietne relacje z klientami. Idealny kandydat to osoba zaanga偶owana, proaktywna i z pasj膮 do marketingu. Mile widziane b臋dzie, je艣li posiadasz:

  1. Do艣wiadczenie w bran偶y marketingowej (praca w agencji marketingowej lub na podobnym stanowisku)
  2. Wysoki standard pracy, zorientowanie na osi膮ganie cel贸w i potrzeby klienta
  3. Wysoka kultura osobista i doskona艂e umiej臋tno艣ci komunikacyjne
  4. Do艣wiadczenie w dzia艂aniach sprzeda偶owych
  5. Znajomo艣膰 tematyki marketingu cyfrowego i pasja do nowych technologii marketingowych
  6. Analityczny spos贸b my艣lenia oparty na danych (znajomo艣膰 narz臋dzi takich jak Google Analytics, Meta Pixel)
  7. Umiej臋tno艣膰 podejmowania decyzji i rozwi膮zywania problem贸w
  8. Podstawowa wiedza z zakresu PPC, SEO i marketing automation (mile widziane)
  9. Proaktywno艣膰 i zaanga偶owanie w realizacj臋 powierzonych zada艅
  10. Umiej臋tno艣膰 efektywnego zarz膮dzania czasem i priorytetyzacji zada艅
  11. Gra zespo艂owa,
  12. Growth mindset.
  13. Otwarto艣膰 na feedback i umiej臋tno艣膰 pracy z nim.
  14. Zdolno艣膰 do szybkiego uczenia si臋.


Nasze warto艣ci:

Otwarto艣膰 na zmiany: Doceniamy osoby, kt贸re pozytywnie reaguj膮 na nowe wyzwania i dostrzegaj膮 w nich szanse rozwoju.

Dociekliwo艣膰 i fundamentalne my艣lenie: Promujemy zadawanie pyta艅 i si臋ganie do sedna problemu, by wypracowa膰 najbardziej optymalne rozwi膮zania

Podej艣cie oparte na faktach: Opieramy nasze dzia艂ania na wiarygodnych danych i dog艂臋bnej analizie. Zawsze weryfikujemy informacje i unikamy niepodpartych za艂o偶e艅

Mentalno艣膰 startupowa: Preferujemy dynamiczne dzia艂anie i testowanie nowych koncepcji poprzez tworzenie prototyp贸w

Efektywno艣膰 na najwy偶szym poziomie: Skupiamy si臋 na wymiernych rezultatach i celebrujemy wsp贸lne osi膮gni臋cia. Wymagamy najwy偶szych standard贸w pracy i nie akceptujemy niedoci膮gni臋膰 i b艂臋d贸w wynikaj膮cych z niechlujstwa.

Otwarta komunikacja: Praktykujemy bezpo艣redni膮 i szczer膮 wymian臋 informacji - przekazujemy konstruktywny feedback bez zb臋dnych ogr贸dek. Otwarcie m贸wimy o sukcesach i obszarach wymagaj膮cych poprawy

Poczucie pilno艣ci: Pracujemy wydajnie i skutecznie, z nastawieniem na terminow膮 realizacj臋 za艂o偶onych cel贸w

Branie odpowiedzialno艣ci: Stawiamy czo艂a wyzwaniom - gdy co艣 nie funkcjonuje prawid艂owo, otwarcie to przyznajemy i aktywnie dzia艂amy na rzecz wprowadzenia koniecznych usprawnie艅


Co nie wpisuje si臋 w nasz膮 kultur臋 pracy:

  1. Ignorowanie potrzeb klienta
  2. Brak zaanga偶owania w rozw贸j projekt贸w marketingowych
  3. Opieranie dzia艂a艅 na nieaktualnych danych i brak elastyczno艣ci w dzia艂aniu
  4. Oczekiwanie, 偶e metody, kt贸re by艂y efektywne w przesz艂o艣ci, b臋d膮 dzia艂a膰 na zawsze
  5. Przeciwstawianie si臋 zmianie
  6. Unikanie odpowiedzialno艣ci
  7. Brak transparentno艣ci w komunikacji z klientem i zespo艂em
  8. Niew艂a艣ciwe zarz膮dzanie czasem i brak pilno艣ci w dzia艂aniu
  9. Odk艂adanie zada艅 na p贸藕niej
  10. Pope艂nianie b艂臋d贸w wynikaj膮cych z zaniedbania


Do艂膮cz do nas:

Je艣li jeste艣 gotowy/a na wyzwania i chcesz mie膰 realny wp艂yw na rozw贸j projekt贸w marketingowych naszych klient贸w - aplikuj. Szukamy os贸b, kt贸re swoj膮 prac膮 i warto艣ciami wnios膮 dodatkow膮 energi臋 do naszego zespo艂u.


馃Benefity:

  1. Atrakcyjne wynagrodzenie: 6000-9000 PLN (zale偶ne od do艣wiadczenia i umiej臋tno艣ci)
  2. Przejrzyst膮 艣cie偶k臋 rozwoju oraz mo偶liwo艣膰 awansu na wy偶sze stanowiska
  3. Bogaty pakiet szkole艅 online, realizowanych we wsp贸艂pracy z uznanymi partnerami bran偶owymi
  4. Du偶膮 samodzielno艣膰 w dzia艂aniu oraz przestrze艅 do wdra偶ania w艂asnych pomys艂贸w
  5. Zatrudnienie w oparciu o umow臋 zlecenie lub B2B
  6. Prywatn膮 opiek臋 medyczn膮 oraz kart臋 Medicover Sport
  7. Elastyczn膮 prac臋 hybrydow膮 lub w pe艂ni zdaln膮
  8. Premie i system prowizyjny za osi膮gane wyniki


馃搩Jak wygl膮da proces rekrutacji?

ETAP I - Nasz dzia艂 HR odezwie si臋 do wybranych kandydat贸w i odb臋dzie z nimi kr贸tk膮 rozmow臋 wst臋pn膮

ETAP II - Spotkanie online Team Liderem dzia艂u CS

ETAP III - Najlepszym kandydatom zostanie zaproponowane spotkanie w biurze z Team Leaderem oraz cz艂onkiem zarz膮du


Wy艣lij CV i powiedz nam, dlaczego to w艂a艣nie Ty jeste艣 idealnym kandydatem/kandydatk膮 na to stanowisko. Dobierzemy poziom stanowiska na podstawie Twojego do艣wiadczenia i umiej臋tno艣ci.

4 500 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesi臋cznie - UZ

4 500 - 9 000 PLN/mies.

Netto miesi臋cznie - B2B