🚀Dołącz do zespołu Key Account Manager w Invette!
Poszukujemy: Senior Key Account Managera
Invette Holding Group jest nowoczesnym holdingiem marketingowo-doradczym, zatrudniamy specjalistów z różnych dziedzin marketingu i sprzedaży, aby dostarczać naszym klientom najwyższej jakości usługi i kompleksowe rozwiązania marketingowe, nakierowane na generowanie przychodu do organizacji.
Naszym celem jest wykorzystanie najnowszych strategii i narzędzi marketingowych, aby zapewnić każdemu klientowi efektywne wsparcie w osiąganiu ich celów biznesowych.
Szukamy ambitnego i doświadczonego kandydata na stanowisko Senior Key Account Managera / Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, który będzie odpowiedzialny za obsługę i rozwój naszych kluczowych klientów. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z zarządem, managerami oraz liderami zespołów oraz będzie odpowiedzialna za koordynację i optymalizację działań marketingowych dla klientów.
Będziesz odpowiedzialny za cały obszar obsługi klienta w naszej organizacji, od onboardingu nowych klientów, po budowanie i utrzymywanie relacji, po nadzorowanie realizacji celów klienta i dosprzedaż usług. Szukamy osoby, której standardy pracy będą wznosiły relacje z klientami bez przerwy na wyższy poziom. Zadbasz o to, by każdy klient, który z nami współpracuje był zadowolony, by cele biznesowe były realizowane zgodnie z najwyższymi standardami i by każdy nowy klient był wdrożony zgodnie z najlepszymi praktykami.
💼 Jak będzie wyglądać Twoja praca?
Na tym stanowisku będziesz blisko współpracować z zarządem, managerami oraz liderami zespołów, odpowiadając za obsługę i rozwój naszych klientów. Zajmiesz się m.in.:
Kompleksowa obsługa i rozwój kluczowych klientów agencji
Przeprowadzanie profesjonalnego onboardingu nowych klientów i wdrażanie ich w procesy współpracy
Rozwijanie i implementacja strategii marketingowych, które będą wspierać cele klientów oraz zapewniać efektywność działań
Monitorowanie i ocena efektywności projektów marketingowych oraz wprowadzanie niezbędnych zmian w celu optymalizacji procesów
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewniając najwyższą jakość kontaktu
Współpraca z działami odpowiedzialnymi za realizację usług marketingowych w celu zapewnienia spójności działań
Dosprzedaż usług obecnym klientom i planowanie strategii ich rozwoju
Nadzorowanie realizacji celów klienta (KPIs)
🎯Kogo szukamy?
Szukamy osób, które są naturalnymi liderami, potrafią podejmować szybkie decyzje i utrzymują świetne relacje z klientami. Idealny kandydat to osoba zaangażowana, proaktywna i z pasją do marketingu. Mile widziane będzie, jeśli posiadasz:
Doświadczenie w branży marketingowej (praca w agencji marketingowej lub na podobnym stanowisku)
Wysoki standard pracy, zorientowanie na osiąganie celów i potrzeby klienta
Wysoka kultura osobista i doskonałe umiejętności komunikacyjne
Doświadczenie w działaniach sprzedażowych
Znajomość tematyki marketingu cyfrowego i pasja do nowych technologii marketingowych
Analityczny sposób myślenia oparty na danych (znajomość narzędzi takich jak Google Analytics, Meta Pixel)
Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
Podstawowa wiedza z zakresu PPC, SEO i marketing automation (mile widziane)
Proaktywność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań
Gra zespołowa,
Growth mindset.
Otwartość na feedback i umiejętność pracy z nim.
Zdolność do szybkiego uczenia się.
Nasze wartości:
Otwartość na zmiany: Doceniamy osoby, które pozytywnie reagują na nowe wyzwania i dostrzegają w nich szanse rozwoju.
Dociekliwość i fundamentalne myślenie: Promujemy zadawanie pytań i sięganie do sedna problemu, by wypracować najbardziej optymalne rozwiązania
Podejście oparte na faktach: Opieramy nasze działania na wiarygodnych danych i dogłębnej analizie. Zawsze weryfikujemy informacje i unikamy niepodpartych założeń
Mentalność startupowa: Preferujemy dynamiczne działanie i testowanie nowych koncepcji poprzez tworzenie prototypów
Efektywność na najwyższym poziomie: Skupiamy się na wymiernych rezultatach i celebrujemy wspólne osiągnięcia. Wymagamy najwyższych standardów pracy i nie akceptujemy niedociągnięć i błędów wynikających z niechlujstwa.
Otwarta komunikacja: Praktykujemy bezpośrednią i szczerą wymianę informacji - przekazujemy konstruktywny feedback bez zbędnych ogródek. Otwarcie mówimy o sukcesach i obszarach wymagających poprawy
Poczucie pilności: Pracujemy wydajnie i skutecznie, z nastawieniem na terminową realizację założonych celów
Branie odpowiedzialności: Stawiamy czoła wyzwaniom - gdy coś nie funkcjonuje prawidłowo, otwarcie to przyznajemy i aktywnie działamy na rzecz wprowadzenia koniecznych usprawnień
Co nie wpisuje się w naszą kulturę pracy:
Ignorowanie potrzeb klienta
Brak zaangażowania w rozwój projektów marketingowych
Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu
Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze
Przeciwstawianie się zmianie
Unikanie odpowiedzialności
Brak transparentności w komunikacji z klientem i zespołem
Niewłaściwe zarządzanie czasem i brak pilności w działaniu
Odkładanie zadań na później
Popełnianie błędów wynikających z zaniedbania
Dołącz do nas:
Jeśli jesteś gotowy/a na wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój projektów marketingowych naszych klientów - aplikuj. Szukamy osób, które swoją pracą i wartościami wniosą dodatkową energię do naszego zespołu.
🤝Benefity:
Atrakcyjne wynagrodzenie: 8000-10000 PLN (zależne od doświadczenia i umiejętności)
Przejrzystą ścieżkę rozwoju oraz możliwość awansu na wyższe stanowiska
Bogaty pakiet szkoleń online, realizowanych we współpracy z uznanymi partnerami branżowymi
Dużą samodzielność w działaniu oraz przestrzeń do wdrażania własnych pomysłów
Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub B2B
Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Medicover Sport
Elastyczną pracę hybrydową lub w pełni zdalną
Premie i system prowizyjny za osiągane wyniki
📃Jak wygląda proces rekrutacji?
ETAP I - Nasz dział HR odezwie się do wybranych kandydatów i odbędzie z nimi krótką rozmowę wstępną
ETAP II - Spotkanie online Team Liderem działu KAM
ETAP III - Najlepszym kandydatom zostanie zaproponowane spotkanie w biurze z Team Leaderem oraz członkiem zarządu
Wyślij CV i powiedz nam, dlaczego to właśnie Ty jesteś idealnym kandydatem/kandydatką na to stanowisko. Dobierzemy poziom stanowiska na podstawie Twojego doświadczenia i umiejętności.
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty