Customer Operations Manager
Nowa
Obsługa klienta

Customer Operations Manager

Katowice
13 000 - 14 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
11 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
13 000 - 14 500 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
11 000 - 12 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

zarządzanie zespołem

Optymalizacja Procesów

wdrażanie KPI

Automatyzacja działań

Opis stanowiska

Cześć!

W Linkhouse specjalizujemy się w łączeniu Reklamodawców z Wydawcami, pośrednicząc w sprzedaży artykułów sponsorowanych. Jesteśmy platformą, która daje dostęp do bazy ponad 65 000 portali i skupia niemal 7 000 aktywnych Wydawców. Naszą rolą jest ułatwienie skutecznych działań content marketingowych i link buildingowych naszym klientom oraz monetyzacji stron Wydawców.


Kogo szukamy?

Poszukujemy doświadczonego menadżera, który przejmie odpowiedzialność za operacyjne zarządzanie działem obsługi klienta i zadba o jego rozwój w kierunku skalowalności, efektywności oraz wysokiej jakości doświadczeń klientów.

Dział obsługi klienta w Linkhouse wspiera użytkowników platformy, odpowiadając na ich pytania i zgłoszenia – również przez live chat. Koordynuje realizację zleceń i działania operacyjne, towarzysząc klientom na każdym etapie współpracy – od przygotowania ofert po raportowanie i rozliczenia. 

Szukamy zatem lidera, który nie ogranicza się do bieżącego nadzorowania pracy zespołu, ale myśli strategicznie i potrafi wdrażać rozwiązania, które realnie wpływają na rozwój firmy i ludzi.


Co będzie należeć do Twoich zadań?

  • Przejęcie operacyjnego zarządzania zespołem (8–10 osób + Team Leader).

  • Współtworzenie customer journey – onboarding, edukacja, wsparcie.

  • Uporządkowanie i uprocesowienie działań zespołu – standaryzacja, automatyzacja.

  • Wdrożenie i monitorowanie KPI oraz SLA.

  • Współpraca z działem sprzedaży, mediów i produktem.

  • Ciągła optymalizacja działań i procesów

Czego oczekujemy?

  • Masz min. 3–5 lat doświadczenia jako menadżer zespołu obsługi klienta / operacji / customer success.

  • Wiesz, jak działać procesowo, lubisz optymalizować, automatyzować, upraszczać.

  • Umiesz ustalać priorytety, wyznaczać cele i je egzekwować.

  • Jesteś liderem: potrafisz dawać feedback, rozmawiać o problemach i wspierać rozwój ludzi.

  • Masz doświadczenie we wdrażaniu KPI, mierzeniu efektywności i wprowadzaniu zmian.

  • (Mile widziane) Doświadczenie w firmie produktowo-usługowej lub SaaS z działem enterprise. 

Co oferujemy?

  • Realny wpływ na rozwój działu i całej firmy.

  • Współpracę z doświadczonym Team Leaderem – Twoją prawą ręką.

  • Swobodę działania – oczekujemy, że wiesz, jak robić swoją robotę.

  • Bezpośrednie wsparcie zarządu w realizacji swoich zadań.

  • Tryb pracy hybrydowej - pracujemy 4 dni w biurze, 1 dzień zdalnie (home office).


Benefity, które na Ciebie czekają:

  1. Dofinansowanie do karty Multisport

  2. Prywatna opieka medyczna

  3. Spotkania integracyjne

  4. Parking dla pracowników

13 000 - 14 500 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

11 000 - 12 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP