Poszukujemy ambitnej i kreatywnej osoby na stanowisko Specjalisty ds. marketingu i e-commerce. Nasz klient, to sieć hurtowni spożywczych, działająca na rynku od lat, zaopatrując klientów w produkty najwyższej jakości.
Zakres obowiązków:
- Obsługa i zarządzanie platformą e-commerce (wprowadzanie nowych produktów, aktualizacja treści, kontrola dostępności produktów)
- Kontrola dostępności towaru
- Obsługa mediów społecznościowych, facebook, instagram, linkedin
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych związanych z promocją platformy
- Monitorowanie sprzedaży, analiza danych oraz raportowanie wyników
- Optymalizacja strony pod kątem UX (user experience) i SEO (optymalizacja dla wyszukiwarek)
- Działania w celu zwiększenia ruchu i konwersji na platformie
Oczekiwania:
- Doświadczenie w obsłudze platform e-commerce, facebook, instagram, LinkedIn,
- Znajomość zasad SEO, SEM oraz narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Google Ads)
- Umiejętność tworzenia angażujących treści marketingowych (copywriting)
- Zdolności analityczne, umiejętność interpretacji danych sprzedażowych i marketingowych
- Znajomość marketingu cyfrowego (np. e-mail marketing, media społecznościowe)
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Wspierającą kulturę organizacyjną
- Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
- Kartę Multisport
- Zniżki na zakupy pracownicze