Opis stanowiska:
Jako Specjalista HR Contact Center będziesz pracował/a zdalnie. Będziesz pełnił/a rolę pierwszej linii wsparcia dla nowo zatrudnionych pracowników, oraz ich menedżerów. Twoje główne zadania będą obejmować zapewnienie doskonałej obsługi klienta wewnętrznego poprzez interakcje osobiste, telefoniczne i cyfrowe.
Ogłoszenie jest skierowane do osób z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności.
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży
- możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach
- pracę w przyjaznym i wspierającym zespole
- ważne orzeczenie o niepełnosprawności
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i ukraińskiego
- jeżeli nie masz doświadczenia, stawiamy na Twój entuzjazm, skrupulatność i zapał do pracy
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- znajomość narzędzi i systemów wykorzystywanych w HR
- umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i zapytań
- dokładność i dbałość o szczegóły
- umiejętność pracy zespołowej
- mile widziana znajomość języka angielskiego
Kluczowe obowiązki:
- odbieranie, odpowiadanie i rozwiązywanie zapytań i próśb otrzymanych na pierwszej linii kontaktu z pracownikami za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji
- zapewnienie operacyjnego wsparcia personalnego w całym cyklu życia pracownika
- zapewnienie wsparcia technicznego kandydatom i pracownikom w zakresie wszystkich aplikacji wykorzystywanych w dziale HR
- obsługa aktualizacji treści w systemach HR i innych dedykowanych kanałach komunikacji z pracownikami, zgodnie ze zmianami w procesach i procedurach zatrudnienia
- wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego, w tym utrzymywanie i aktualizacja procedur, oraz innej dokumentacji w zakresie odpowiedzialności za wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego, dokładność oraz ciągłe doskonalenie procesów
Jeśli jesteś osobą, która ceni sobie kontakt z ludźmi, wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego, dokładność oraz ciągłe doskonalenie procesów, zapraszamy do aplikowania na stanowisko Specjalisty HR Contact Center.