Koordynator/Koordynatorka Zespołu Contact Center
Nowa
Obsługa klienta

Koordynator/Koordynatorka Zespołu Contact Center

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

zarządzanie zespołem

sprzedaż

zarządzanie sprzedażą

Opis stanowiska

O nas


iSpot to największy w Polsce Reseller oraz Autoryzowany Serwis produktów Apple. Czy wiesz, że jako jedyni w Polsce posiadamy status Apple Premium Partnera? Pierwszy salon iSpot otworzyliśmy w 1995 roku w Warszawie i od tego momentu nieustannie powiększamy swoje Zespoły i pojawiamy się w coraz to nowych lokalizacjach, a nasz apetyt rozwojowy tylko rośnie.


W ostatnim czasie rozpoczęliśmy nowy etap, jakim jest wspólny rozwój z Cortland. Czas nowych wyzwań nadchodzi, dołącz do #iSpotTeam i stań się częścią zmiany!



Koordynator/Koordynatorka Zespołu Contact Center


📍 HQ Warszawa (Puławska 2 - Galeria Handlowa Plac Unii - 10 min. piechotą od Metra Politechnika)

🌴 Hybryda po okresie wdrożenia (3 dni z biura, 2 dni z domu)

⌚️ Stałe godziny pracy 10-18 (od poniedziałku do piątku)

📄Umowa o pracę

💯 Pełny etat

💸 Wynagrodzenie podstawowe & premia miesięczna



Zares obowiązków:

  • Zarządzanie zespołem Specjalistów w Contact Center (zespół 4-osobowy)
  • Odpowiedzialność za cele sprzedażowe oraz analiza wyników sprzedaży
  • Planowanie pracy podległego zespołu
  • Sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby biznesowe
  • Prowadzenie działań jakościowych (monitoringi, treningi, warsztaty, szkolenia)
  • Wsparcie zespołu w przypadku podwyższonego trafficu / sytuacji codziennych

 

Klucz do sukcesu:

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość form oraz umiejętność przeprowadzania działań jakościowych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy wielozadaniowej pod presją czasu
  • Język angielski umożliwiający swobodną komunikację
  • Umiejętność organizacji pracy zespołu i motywowania go do osiągania założonych celów.

 

To oferujemy:

  • Umowę o pracę od pierwszego dnia
  • Pracę w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
  • Transparentny system premiowy złożony z trzech wskażników (jakościowych i sprzedażowych)
  • Współpracę z doświadczonym i rozwijającym managerem
  • Rozbudowany kalendarz szkoleń
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • Pakiet benefitów pozapłacowych


iSpot to ludzie.

Niezależnie od tego, czy jesteś mistrzem sprzedaży, guru wiedzy technicznej, niesamowitym liderem czy geniuszem Excela. Jeśli jesteś entuzjastycznie nastawiony do wszystkiego, co robisz, to iSpot jest idealnym miejscem dla Ciebie. Wspieramy naszych ludzi i ich ambicje, poprzez stawianie na pierwszym miejscu rekrutacji i awansów wewnętrznych, a także oferowanie licznych programów rozwojowych.

Rekomendowane oferty

Customer Service with German (dialekt szwajcarski)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
konsultant
Nowa