Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Contact Center
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Contact Center

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

·       Prowadzenie rozmów z klientami i doradzanie im najlepszych rozwiązań z oferty iSpot i Cortland – obejmujących produkty Apple, akcesoria i usługi.

·       Budowanie zaufania i trwałych relacji z klientami – telefonicznie, mailowo i na czacie.

·       Identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań, które realnie sprawiają im radość.

·       Zapewnienie klientom kompleksowej opieki – również po dokonanym zakupie.


Nasze oczekiwania

·       Masz minimum 3 miesiące doświadczenia w sprzedaży lub zdalnej obsłudze klienta.

·       Lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz sprzedawać z wyczuciem oraz empatią.

·       Umiesz słuchać i trafnie dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb klienta.

·       Swobodnie komunikujesz się po angielsku – to ważne, ponieważ obsługujemy także klientów anglojęzycznych.


To oferujemy

·       Umowę o pracę od pierwszego dnia

·       Pracę w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)

·       Transparentny system premiowy złożony z trzech wskaźników (jakościowych i sprzedażowych)

·       Współpracę z doświadczoną kadrą managerską

·       Rozbudowany kalendarz szkoleń

·       Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)

·       Pakiet benefitów pozapłacowych (między innymi: opieka medyczna Enel-Med, Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, wolontariat pracowniczy, dofinansowanie szkoleń i kursów)