Twój zakres obowiązków
· Prowadzenie rozmów z klientami i doradzanie im najlepszych rozwiązań z oferty iSpot i Cortland – obejmujących produkty Apple, akcesoria i usługi.
· Budowanie zaufania i trwałych relacji z klientami – telefonicznie, mailowo i na czacie.
· Identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań, które realnie sprawiają im radość.
· Zapewnienie klientom kompleksowej opieki – również po dokonanym zakupie.
Nasze oczekiwania
· Masz minimum 3 miesiące doświadczenia w sprzedaży lub zdalnej obsłudze klienta.
· Lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz sprzedawać z wyczuciem oraz empatią.
· Umiesz słuchać i trafnie dopasowywać ofertę do indywidualnych potrzeb klienta.
· Swobodnie komunikujesz się po angielsku – to ważne, ponieważ obsługujemy także klientów anglojęzycznych.
To oferujemy
· Umowę o pracę od pierwszego dnia
· Pracę w modelu hybrydowym (3 dni z biura, 2 dni zdalnie)
· Transparentny system premiowy złożony z trzech wskaźników (jakościowych i sprzedażowych)
· Współpracę z doświadczoną kadrą managerską
· Rozbudowany kalendarz szkoleń
· Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
· Pakiet benefitów pozapłacowych (między innymi: opieka medyczna Enel-Med, Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, wolontariat pracowniczy, dofinansowanie szkoleń i kursów)
Rekomendowane oferty