W ITLT pomagamy naszym zaprzyjaźnionym firmom przekształcać ambitne pomysły w cyfrową rzeczywistość. Z nastawieniem na wyzwania, ciekawość technologii i zwinność - współtworzymy wyjątkowe rozwiązania IT i zapewniamy najlepszych specjalistów - którzy pomagają przyspieszyć cyfrową transformację.
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Product Ownera, który wie, że produkt to nie tylko backlog i spotkania, ale również decyzje, wizja i użytkownik na końcu łańcucha. Technologię trzeba rozumieć, ale ważniejsze jest to, co ona rozwiązuje. Środowisko? Dynamiczne. Wyzwania? Są, ale wpływ – realny.
Oferujemy:
Długofalowe stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
Szansa na rozwój w dużej strukturze, bezpośredni kontakt z Managerem zespołu.
Praca w firmie, w której IT jest dojrzałe i globalne, a metodyki zwinne są respektowane.
Dopłata do karty MultiSport oraz ubezpieczenia.
Godziny startu pracy 7:30 - 9:30.
Sprawny proces rekrutacyjny (wideokonferencja), maksymalnie 2 spotkania online (pierwsze z kimś z zespołu, drugie z Managerem).
Informacje organizacyjne:
Stawka: 130 - 160 PLN/h na FV (zaangażowanie stabilne, długofalowe).
Tryb pracy: hybrydowy - ze względu na pełnioną funkcję 2 dni tygodniowo biuro Warszawa.
Dodatkowo odbywają się warsztaty / PI planningi (3 dniowe) raz na kwartał.
Sektor: energetyczny, paliwowy.
Projekty / struktura: liczne projekty IT realizowane na wewnętrzne potrzeby spółki. Obecne projekty związane są z rozwojem grupy produktów, które są dużym krokiem w dziedzinie retail. Obejmują nowatorskie rozwiązania jak płatność za usługi oparte na rozpoznawaniu tablic rejestracyjnych, rozwiązanie jest udoskonalane w różnych krajach Europy i Ameryki Północnej. Równocześnie dynamicznie rozwijany jest program w modelu subskrypcyjnym — aplikacja identyfikuje pojazd również po numerze rejestracyjnym lub beaconie, weryfikuje dostęp i uruchamia np. myjnię samochodową. Te produkty zwiększają przychody i angażują użytkowników lojalnościowo.
Zakres prac: będziesz odpowiedzialna/y za kontakt ze stakeholderami, zespołami tech. oraz PM'emami. Od zbierania wymagań / potrzeb i opracowywania modelu, przez stawiania celów zespołowi, do dostarczania rozwiązań i dobrą komunikację z resztą działu tech.
Oczekiwania:
Co najmniej 3 letnie doświadczenie komercyjne w pracy na podobnym stanowisku.
Zalecane większe doświadczenie w IT np. wcześniej w roli Analityka Systemowego, Biznesowego lub Koordynatora.
Łącznie 5 lat doświadczenia +.
Doświadczenie w pracy z zespołami, które realnie wytwarzają soft w środowisku zwinnym, najlepiej na własne potrzeby.
Bardzo dobre kompetencje miękkie oraz analityczne - umiejętność poruszania się po dużej i międzynarodowej organizacji (kontakt zdalny ze stakeholderem z innego kraju itd.).
Znajomość Jiry oraz Confluence'a.
Bardzo dobry język angielski (niezbędne do codziennej komunikacji).
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy z produktami mobilnymi.
Certyfikacje: PMI, Prince, ITIL
Znajomość zestawu wzorców SAFe.
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty