ITH to ogólnopolskich dostawca usług ICT dla biznesu. ITH skupia się na obszarach takich jak bezpieczeństwo IT, usługi telekomunikacyjne dla biznesu, kolokacja, chmura publiczna, czy też projektowanie, budowa i zarządzanie sieciami korporacyjnymi. ITH jest również właścicielem platformy hostingowej Kru.pl.
Firmę tworzy doświadczony zespół, który ma na swoim koncie zbudowanie juz jednego z większych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce południowej.
Celem ITH jest holistyczne dostarczenie rozwiązań IT, tak aby ITH mogłoby być kompletnym dostawcą rozwiazań i zaplecza IT, a jesteśmy ekspertami od sieci i serwerów.
ITH działa na terenie całej Polski - sieć ITH dostępna jest w 75 polskich miastach, a fizycznie biura posiadamy w Krakowie i Warszawie, z czego większość zespołu pracuje w Krakowie. Dopuszczamy hybrydowy model pracy.
W związku z rosnącymi potrzebami ITH oraz zwiększaniem skali naszej działalności poszukujemy aktualnie pracowników na stanowisko:
Operator NOC - Helpdesk
Centrum Zarządzania Siecią ITH
Opis stanowiska:
Twoja codzienna praca to realizacja zadań L1 - tj. pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich usług realizowanych przez grupę ITH poprzez obsługę telefoniczną, czatu i mailową.
W ramach swojej pracy będziesz:
- konfigurować sprzęt sieciowy
- testować różne rozwiązania w ITH Lab
- przygotowywać rozwiązania PoC dla klientów ITH
- stale pracować nad rozbudową sieci ogólnopolskiej ITH
- pracować przy chmurze publicznej zbudowanej przez ITH
Obowiązki:
- Monitoring poprawności działania usług ITH (sieciowych i serwerowych)
- Bieżące wsparcie techniczne dla usług realizowanych przez ITH
- Współprca z zespołem handlowym oraz zespołem Kru.pl
- Realizacja usług “remote hands” w obiektach Data Center w których operuje ITH
Oferujemy
- Możliwość tworzenia nowego projektu od podstaw
- Praca w przyjemnej i przyjaznej atmosferze młodego zespołu
- Możliwość pracy hybrydowej lub w wybranym biurze ITH w Krakowie lub Warszawie
- Możliwość rozwoju w strukturach grupy
- Bezpośrednia współpraca z zarządem
- Dostęp do szkoleń zewnętrznych
- Uczestnictwo w konferencjach i targach (nie tylko branżowych)
- Praca przy dużych i ciekawych projektach IT
Wymagania
- Chęć do pracy i pomocy Klientom
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznej
- Podstawowa znajomość działania sieci komputerowych (model OSI, TCP/IP, DNS, DHCP, VPN).
- Umiejętność analizy logów systemowych i sieciowych.
- Doświadczenie z monitoringiem infrastruktury IT
- Znajomość podstaw konfiguracji urządzeń sieciowych (switch, router, firewall) – mile widziane Cisco, Juniper, Huawei, lub Mikrotik.
- Znajomość technologii światłowodowych
Mile widziane
- Znajomość systemów Linux z poziomu użytkownika i administratora
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Prawo jazdy kat. B