Opis stanowiska:
Realizacja dostaw do klientów zgodnie z harmonogramem tras;
Załadunek, transport i rozładunek produktów, w tym kontrola ilościowa i jakościowa oraz odpowiednie zabezpieczenie towarów.
Bezpośrednia obsługa klienta – dostarczenie produktów, instalacja we wskazanym miejscu, udzielenie instruktażu użytkowania, rozliczenie płatności oraz potwierdzenie odbioru.
Wykonywanie usług dodatkowych u klienta, takich jak: rozpakowanie i ustawienie produktu, krótki instruktaż obsługi, odbiór zużytego sprzętu i opakowań;
Prowadzenie dokumentacji logistycznej oraz obsługa aplikacji mobilnej i terminala płatniczego, zgodnie z firmowymi procedurami.
Dbałość o stan techniczny pojazdu i narzędzi – codzienna kontrola, tankowanie, uzupełnianie płynów, zgłaszanie usterek i zwrot wyposażenia.
Wymagania:
Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów dostawczych do 3,5 tony (warunek konieczny).
Dobra organizacja pracy oraz umiejętność realizacji zadań zgodnie z harmonogramem tras.
Kultura osobista i komunikatywność
Sprawność fizyczna – praca związana z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem sprzętu.
Umiejętność obsługi aplikacji mobilnych i terminali płatniczych (lub gotowość do szybkiego przeszkolenia)
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie z systemem premiowym, uzależnionym od jakości pracy, terminowości i obecności.
Elastyczny grafik – praca 4 dni w tygodniu, zazwyczaj w godzinach 10:00–20:00.
Pakiet benefitów pozapłacowych: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie zdrowotne, udział w Klubie Biegacza i Klubie Rowerzysty.
Nowoczesne narzędzia pracy: elektronarzędzia renomowanych marek, specjalistyczne schodołazy ograniczające wysiłek fizyczny.
Przyjazną atmosferę i możliwość pracy w zgranym zespole, również w parach – często z wybranym współpracownikiem.
Rekomendowane oferty