Jesteśmy firmą produktową. Całe nasze moce skupione są na aplikacji Jakdojade, produktu rozpoznawalnego przez ponad połowę Polaków, z którego miesięcznie używa blisko 5 mln UU. Pracujemy tutaj, bo mamy realny wpływ na to co robimy i jak to robimy! Jesteśmy otwarci na zmiany, a decyzje lubimy popierać konkretnymi danymi
Jako pierwszy Marketing Analytics Specialist w Jakdojade będziesz odpowiedzialny za tworzenie analityki danych marketingowych oraz raportów na potrzeby optymalizacji działań marketingowo-sprzedażowych.
Jeśli jesteś osobą z silnymi umiejętnościami analitycznymi, umiesz monitorować zachowania użytkowników na stronie internetowej i w aplikacji, dostarczać wnikliwe raporty i rekomendacje i chcesz wesprzeć rozwój i strategię marketingową naszej firmy, aplikuj!
- Pracę zdalną lub w naszym poznańskim biurze.
- Możliwość wyboru formy zatrudnienia (UoP, UoP z przeniesieniem praw autorskich, B2B, umowa zlecenia).
- Elastyczne godziny pracy.
- Płatne dni wolne od pracy niezależnie od formy współpracy.
- Partnerską atmosferę.
- Transparentną ścieżkę kariery.
- Uproszczone procesy, minimalne procedury.
- Dofinansowanie do szkoleń i rozwoju.
- Cykliczny feedback.
- Program poleceń pracowniczych.
- Dostęp do platformy benefitowej, kartę Multisport i pakiet Luxmed, czasem niespodziewane gifty (lubimy niespodzianki).
- Imprezy integracyjne (mniejsze i większe w formie aktywności sportowych, planszówek i celebrowania sukcesów).
- Pyszną kawę, napoje, świeże owoce i inne przekąski w biurze.
- Monitorował/a i analizował/a ruch na stronach internetowych oraz w aplikacjach mobilnych, ze szczególnym naciskiem na zachowania użytkowników (np. analiza ścieżek użytkowników, śledzenie źródeł ruchu, analiza konwersji).
- Wykorzystywał/a narzędzia analitycznych (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Hotjar, Firebase, etc.) do monitorowania danych i generowania wniosków.
- Analizował/a skuteczności kampanii marketingowych (PPC, SEO) i tworzył/a raporty z wynikami oraz rekomendacjami.
- Tworzył/a i utrzymywał/a raporty marketingowe (w narzędziach takich jak Looker Studio, Power BI, Tableau).
- Przygotowywał/a rekomendacje zmian opartych o analizy.
- Ściśle współpracował/a z zespołem marketingu i działem IT w celu wdrażania zmian optymalizacyjnych.
- Doświadczenia w tworzeniu analityki marketingowej w aplikacjach oraz obsłudze dużych wolumenów danych.
- Znajomości narzędzi analitycznych: Google Analytics 4 (w stopniu zaawansowanym), Google Tag Manager, Firebase, Hotjar lub podobnych.
- Doświadczenia w pracy z narzędziami do raportowania i analizy danych (np. Looker Studio, Power BI, Tableau).
- Umiejętności łączenia danych z różnych źródeł (web, Android, iOS), ich interpretacji i tworzenia wniosków opartych na analizie.
- Zdolności do efektywnej współpracy z zespołami marketingu, sprzedaży i IT.
- Silnych umiejętności analitycznych.
- Umiejętności komunikacji wniosków w jasny i zrozumiały sposób.
- Samodzielności.
- Doświadczenie z SQL lub narzędziami do przetwarzania dużych zbiorów danych.
- Znajomość marketing automation i narzędzi CRM.
- Doświadczenie w optymalizacji ścieżek użytkowników w aplikacjach mobilnych.
- Umiejętność debugowania aplikacji.
- Praktyczna znajomość SEO (Google Search Console, SEMrush, Ahrefs) oraz PPC (Google Ads, Facebook Ads).