JL to firma, która z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku od 2009 roku. Jesteśmy Generalnym Wykonawcą. Zapewniamy kompleksową obsługę inwestycji budowlanych.
Specjalizujemy się w realizacji inwestycji mieszkaniowych, użyteczności publicznych, przemysłowych i rolniczych. Budujemy z zachowaniem najwyższych standardów przy użyciu najnowszych technologii i sprzętu. Zajmujemy się również wynajmem sprzętu budowlanego.
Zadowolenie klienta stanowi dla nas najważniejszą wartość dlatego inwestujemy w doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę.
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie inwestycji pod względem technicznym (sporządzanie obmiarów)
 
- Sporządzanie i rozliczanie zamówień materiałowych (koordynowanie zamówień materiałów, sprzętu, transportu i usług)
 
- Kontakty z podwykonawcami oraz uczestniczenie w rozliczaniu prac podwykonawców w oparciu o wymagania kontraktu
 
- Sprawdzanie jakości i postępu wykonywanych prac zgodnie z harmonogramem
 
- Opracowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji kontraktu tj. raportów z przebiegu prac na budowie
 
- Udział w naradach koordynacyjnych, odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji
 
- Współpraca z kierownikiem budowy
 
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
 
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
 
- wielozadaniowość i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
 
- znajomość pakietu MS Office
 
- prawo jazdy kat. B