Specjalista ds. help desk
Konstruktorska 11, Warszawa
JoinUP! Polska
Join UP! to międzynarodowy touroperator działający w 10 krajach, w tym w Polsce od 2022 roku. Tworzymy podróże, które inspirują, i nieustannie rozwijamy nasz zespół pasjonatów turystyki.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty/Specjalistki ds Help Desk, która/który będzie odpowiedzialna/y za wsparcie operacyjne w procesie realizacji rezerwacji oraz współpracę z partnerami:
rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych,
współpraca z lokalnymi partnerami w procesie realizacji rezerwacji,
obsługa wewnętrznego systemu rezerwacyjnego oraz kontrola potwierdzeń od kontrahentów,
współpraca i wsparcie operacyjne dla Działu Produktu,
wsparcie merytoryczne dla kanału sprzedaży B2B w zakresie znajomości produktu, destynacji turystycznych i obiektów hotelowych,
aktywna pomoc w rezerwacjach oraz w procesach posprzedażowych,
dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta (e-mail, telefon, komunikatory online).
Wymagania:
doświadczenie w pracy w dziale operacyjnym, obsłudze klienta lub w roli helpdesk (mile widziane w branży turystycznej),
znajomość rynku turystycznego, destynacji oraz obiektów hotelowych – będzie dużym atutem,
umiejętność pracy w systemach rezerwacyjnych lub gotowość do szybkiego przeszkolenia,
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne – zarówno pisemne, jak i telefoniczne,
umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku,
samodzielność w rozwiązywaniu problemów oraz proaktywne podejście do zadań,
dokładność, rzetelność i dobra organizacja pracy własnej,
gotowość do ścisłej współpracy z zespołami operacyjnymi i sprzedażowymi.
znajomość języka angielskiego – mile widziana.
Oferujemy:
Karierę w dużej, międzynarodowej i rozwijającej się firmie.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, na umowie o pracę, praca zmianowa
Wynagrodzenie: 7 584.00 brutto na okresie próbnym.
Prywatna opieka medyczna po okresie próbnym 🏥.
Zniżki pracownicze na podróże z Join UP! oraz możliwość wyjazdów studyjnych w ramach obowiązków służbowych ✈️
Kulturę opartą na otwartości, równości i wsparciu 💬.
Pets friendly office
📌 Proces rekrutacyjny może potrwać do 10 dni roboczych. Jeśli nie skontaktujemy się z Tobą w tym czasie, Twoje zgłoszenie trafi do naszej bazy talentów i skontaktujemy się, gdy pojawią się odpowiednie możliwości.
🌟 Dołącz do międzynarodowego zespołu, który każdego dnia spełnia marzenia o podróżach i zmienia oblicze turystyki!
Specjalista ds. help desk
Specjalista ds. help desk
Konstruktorska 11, Warszawa
JoinUP! Polska