Oferty
Office Assistant
Praca biurowa

Office Assistant

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Priorytetyzacja zadań

organizacja pracy

Google Spreadsheets

komunikatywność

nawiązywanie relacji

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.


Jutro Medical to start-up z prawie dwusetką ludzi na pokładzie z branży medyczno-technologicznej, który rewolucjonizuje oblicze polskiej opieki zdrowotnej.


Jutro Medical to przede wszystkim nowoczesna Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), w której Pacjenci, w ramach świadczeń Narodowego Funduszu Zdrowia, mogą odbyć wizytę lekarską oraz wykonać konieczne badania. Przychodnia jest dostępna dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów. Nasza modelowa Przychodnia mieści się na warszawskim Żoliborzu, przy ul. Powązkowskiej 44. Jesteśmy również w Krakowie, Gdańsku, we Wrocławiu, w Łodzi, Białymstoku, Lublinie, Poznaniu i Katowicach.


Jutro Medical to innowacyjna technologia - autorski system do sprawnego prowadzenia leczenia opracowany wspólnie z lekarzami. Jego składowe to:

- aplikacja mobilna - dzięki której możesz z dowolnego miejsca porozmawiać z zespołem medycznym m.in. korzystając z czatu stanowiącego główny sposób kontaktu

- aplikacja webowa dla personelu medycznego - lekarzy, pielęgniarek i asystentów medycznych, automatyzująca formalności, a co za tym idzie znacznie skracająca czas oraz ilość ich pracy. Koncentrując się na uwolnieniu czasu pracy personelu medycznego, sprawiamy, że mogą oni przeznaczyć go na leczenie i profilaktykę swoich Pacjentów

- sklep e-commerce – w którym oferujemy pakiety badań profilaktycznych, przygotowane do stylu życia naszych pacjentów, po których od razu umawiamy się na konsultację, by omówić wyniki. Wychodzimy z założenia, że dbanie o zdrowie powinno być proste i każdy problem zasługuje na poważne traktowanie


Wspierają nas Aniołowie Biznesu oraz najlepsze fundusze Venture Capital - Kogito Ventures, Market One Capital, Inovo Venture Partners oraz niemiecki fundusz Rheingau Founders. W rundach inwestycyjnych, pozyskaliśmy kwotę blisko 40 mln złotych i wciąż mamy apetyt na więcej.


Jakie zadania na Ciebie czekają:

  • zarządzanie i administracja biurem (bycie punktem kontaktowym z administratorem budynku, zamówienia biurowe/spożywcze, organizacja kart dostępu, czy też kontakt z serwisem sprzątającym),
  • obsługa poczty przychodzącej, archiwizacja dokumentów,
  • zarządzanie wewnętrznymi systemami z poziomu administratora (firmowy Uber, systemy do składania zamówień, kurierskimi),
  • organizacja okazjonalnych eventów firmowych (Tłusty czwartek, dzień kobiet, dzień mężczyzn, dzień pielęgniarki etc.).


Co musisz mieć ze sobą:

  • chęć do działania i nauki nowych rzeczy,
  • dobrą znajomość pakietu Google (dużo będziesz pracować na Google Spreadsheets),
  • doskonałe umiejętności organizacyjne - potrafisz ułożyć swoją pracę i odpowiednio spriorytetyzować zadania,
  • wysoce rozwinięte: komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji.


Jeszcze lepiej jak:

  • masz za sobą doświadczenie w podobnej roli.


Spodoba Ci się u nas jeśli:

  • lubisz brać odpowiedzialność za duże projekty i entuzjastycznie podchodzisz do wyzwań,
  • rozumiesz podejście startupowe, gdzie sprawnie testujemy różne hipotezy i wybieramy te najlepsze, 
  • zdajesz sobie sprawę, że jak to w start-upie, zmiany są naturalne i nie wszystko jest dopięte na ostatni guzik,
  • komunikacja i otwarty dialog są z Tobą na Ty, a oprócz tego lubisz jasny i precyzyjny przekaz,
  • lubisz jak Twoja praca ma realny wpływ i chcesz nam pomóc ratować życie i poprawiać zdrowie setek tysięcy osób.


Co gwarantujemy:

  • elastyczne godziny pracy - możesz zacząć i skończyć swoją pracę o dowolnej porze,
  • pracę stacjonarną w naszym biurze przy al. Jana Pawła II 27 (budynek Atrium Centrum),
  • nielimitowaną, pełnopłatną przerwę w świadczeniu usług,
  • dofinansowanie do karty multisport,
  • konsultacje medyczne z pierwszej ręki :),
  • dodatkowy budżet na badania profilaktyczne,
  • kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju,
  • no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy,
  • dedykowany budżet na rozwój oraz nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych,
  • liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych.

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent/ka ds. edycji dokumentacji projektowej

Nowa
ARCADIS
Warszawa
prawo jazdy kat. B
Microsoft Office
AutoCAD
Nowa

Konsultant / Konsultantka - telefoniczna i mailowa obsługa klienta

Nowa
Concentrix CVG International
Lublin
język polski
Nowa

Asystent/ Asystentka Członka Zarządu

Nowa
DOZ S.A.
Warszawa
język angielski
Microsoft Office
redagowanie dokumentów
Nowa

Pracownik biurowy w dziale importu

Nowa
1 489 - 1 831 usd
Dambat
Ożarów Mazowiecki
Microsoft Office Excel
analiza
język angielski
Nowa

Staż/Praktyki w Dziale Administracyjnym

Nowa
244 usd
Connectmedica
Warszawa
dobra organizacja
komunikatywność
Microsoft Office
Nowa