Partners & Platform Support

Obsługa klienta

Księcia Bogusława X 2, Szczecin

Kaffy sp. z o.o.

7 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna
Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Lubisz, kiedy wszystko działa jak w zegarku?

Potrafisz ogarniać ludzi, tickety, onboarding i zamówienia, zanim zaparzy się drip? Jeśli kawa to Twoje środowisko, a support i relacje to styl życia – szukamy właśnie Ciebie.

Dołącz do nas i twórz z nami nową przestrzeń dla kawy. W kaffy zmieniamy zasady gry – codziennie, z ziarenkiem pasji.


Szukamy osoby, która:

  • Zna rynek kawowy – z poziomu baru, palarni, kawiarni

  • Ma doświadczenie w supportcie / customer success (min. 2 lata)

  • Jest komunikatywna, empatyczna i dobrze ogarnia multitasking

  • Zna narzędzia typu Notion, Slack, Intercom, CRM

  • Umie słuchać, odpowiadać i zamieniać problemy w rozwiązania


Twoje zadania:

  • Utrzymywanie relacji z klientami B2B palarni

  • Onboarding nowych partnerów (palarnia i platforma)

  • Obsługa ticketów, zapytań, zamówień

  • Tworzenie dokumentacji, procesów, checklist

  • Współpraca z zespołem produktowym

  • Zbieranie feedbacku i usprawnianie działań


Fajnie, jeśli:

  • Lubisz mieć porządek, ale odnajdujesz się też w chaosie startupu

  • Masz oko do detali i ucho do ludzi


Co oferujemy?

  • Pracę w startupie, który zmienia kawowy internet od środka

  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności

  • Realny wpływ – Twoje pomysły mają znaczenie

  • Kawa all-you-can-drink, oczywiście

  • Miejsce w zespole, który nie bierze siebie zbyt serio, ale bierze serio kawę


Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Zależy nam, żebyś dobrze wiedział_a, czego się spodziewać. Nasz proces to trzy szybkie kroki – szanujemy Twój czas i chcemy poznać Cię naturalnie:

  1. Rozmowa wstępna (online, 15 minut)

    Krótka wideorozmowa, żeby się poznać, zrozumieć wzajemne oczekiwania i zobaczyć, czy czujemy ten sam vibe.

  2. Zadanie rekrutacyjne (do 30 minut pracy)

    Proste zadanie pokazujące, jak myślisz, komunikujesz i działasz – bez stresu, bez prezentacji, konkretnie.

  3. Rozmowa finałowa (do 1h)

    Głębsza rozmowa z osobą z zespołu i/lub founderem. Porozmawiamy o zadaniu, Twoim podejściu i planach na wspólną przyszłość.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami – daj nam chwilę na przejrzenie zgłoszeń. Dzięki za cierpliwość i za to, że chcesz być częścią kaffy! ☕


Jak aplikować? Wyślij maila na adres join@kaffy.co

  • W temacie maila umieść: Rekrutacja – Partners & Platform Support

  • Dołącz CV w dowolnej formie

  • Napisz krótkie info o sobie i dlaczego chciałbyś z nami pracować

Wymagane umiejętności

customer service
e-commerce
CRM
support
B2B

Mile widziane

branża kawowa
Oferta dodana: 30.07.2025
Lokalizacja biura