B2B Marketing Manager
KAMAN — zdalnie, B2B, 9–12k netto
KAMAN to agencja marketingowa, która od 7 lat rozwija sprzedaż sklepów internetowych oraz firm z branży med-beauty. Szukamy osoby, która przejmie odpowiedzialność za marketing dwóch brandów: KAMAN marketing i KAMAN beauty.
Twoja rola
Odpowiedzialność za rozwój brandu KAMAN, rozumiany jako liczba MQL generowanych tygodniowo.
Egzekucja i współtworzenie strategii brandu KAMAN w niszy MŚP ecommerce i med-beauty.
Zarządzanie budżetem marketingowym (+40 tys. zł/mc).
Koordynacja zespołu marketingu: grafików, montażystów, operatorów wideo, copywritera i programisty wewnątrz firmy oraz wybranych freelancerów.
Możliwość zatrudniania dodatkowych specjalistów w ramach budżetu marketingowego.
Usprawnianie realizacji działań marketingowych, aby działały szybciej i skuteczniej.
Stała komunikacja z działem sprzedaży w celu integracji działań marketingowo-sprzedażowych.
Wyniki, za które odpowiadasz
Liczba MQL generowanych tygodniowo.
Koszt pozyskania MQL.
Spójność i rozpoznawalność marki.
Skuteczność kampanii PPC i content marketingu.
Skuteczność wykorzystania budżetu marketingowego.
Kogo szukamy
Masz min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu marketingiem B2B skierowanym do MŚP w Polsce.
Jesteś integratorem, realizatorem i osobą operacyjną. Określasz się jako osoba, która dowozi lepszy efekt niż oczekiwany.
Prowadziłeś/aś kampanie PPC (Meta Ads i Google Ads) od A do Z.
Umiesz wyciągać wnioski z danych (GA4, Pipedrive, inne)
Umiesz zarządzać spójnością brandu: PPC, content, landing page, oferty zespołu sprzedaży, newsletterem, współpracami z innymi twórcami.
Potrafisz tworzyć i egzekwować skuteczny content marketing.
Zarządzałeś/aś budżetem marketingowym min. 30–40 tys. zł/mc oraz pracą kilkuosobowego zespołu wykonawczego.
Lubisz szybkie tempo, krótki proces decyzyjny i samodzielność w działaniu.
Znasz i stosujesz podejście Szymona Negacza oraz Alexa i Leili Hormozi — znasz ich materiały, kursy, podcasty i stosujesz w praktyce, a wartości są Ci bliskie.
To dostajesz w KAMAN
9–12k netto B2B + do 3000 zł rocznie na rozwój po okresie próbnym.
Praca w 100% zdalna w trybie biurowym.
Cotygodniowe statusy z CEO, codzienna praca asynchroniczna, szybka dostępność w kluczowych momentach.
Zespół specjalistów i pełne wsparcie w realizacji pomysłów.
Jasne cele liczbowe, dane historyczne i gotowe fundamenty komunikacji.
Możliwość testowania i wdrażania własnych inicjatyw w ramach budżetu marketingowego.
Krótka ścieżka decyzyjna i otwarty dział sprzedaży.
To nie jest rola dla Ciebie, jeśli
Nigdy nie zarządzałeś/aś budżetem marketingowym min. 30–40 tys. zł/mc i zespołem wykonawczym.
Nie potrafisz samodzielnie zaplanować i uruchomić kampanii PPC.
Content marketing traktujesz jako dodatek, a nie kluczową dźwignię w B2B.
Potrzebujesz codziennej kontroli i szczegółowych instrukcji.
Nie chcesz lub nie potrafisz pracować w szybkim tempie.
Nigdy nie prowadziłeś/aś działu marketingu B2B opartego o liczby i dane.
Nie znasz i nie chcesz poznać materiałów Szymona Negacza, Alexa i Leili Hormozi.
Proces rekrutacji
Wypełnij ankietę w Google Forms.
Porozmawiaj z Karoliną przez 15 minut i odpowiedz na pytania doprecyzowujące (odzwonimy do wybranych kandydatów).
Porozmawiaj z CEO KAMAN przez 45 minut
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty