Meta Ads Specialist
Marketing

Meta Ads Specialist

Rodzaj pracy
Freelance
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Facebook Ads

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Poszukujemy osoby na stanowisko Meta Ads Specialist (produkty cyfrowe)


Masz doświadczenie w Meta Ads i chcesz nawiązać współpracę w zakresie tworzenia kampanii płatnych? Szukamy osoby, która pomoże nam w tym projektowo jako PPC Specialist na platformach Meta. Jeśli masz za sobą wiele udanych kampanii, którymi możesz się nam pochwalić, w tym projektów dla marek osobistych i sprzedaży produktów cyfrowych a do tego jesteś samodzielna/y, kreatywna/y i myślisz strategicznie, to ta oferta jest dla Ciebie.


Co będziesz robić?

😎 realizować strategię marketingową mojej marki osobistej oraz aktywnie działać w jej tworzeniu,

😎 zarządzać kampaniami PPC, promującymi kursy online

😎 pisać teksty do reklam (content organiczny wspiera copywriter, jednak nie możesz bać się pracy z tekstem),

😎 współpracować z grafikiem oraz zespołem foto-wideo,

😎 prowadzić kampanie Facebook Ads.


Czego wymagamy od kandydatów?

🚀 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych kursów online dla marek osobistych, poparte wynikami, które nam prześlesz (Warunek konieczny!),

🚀 bardzo dobre rozumienie rynku kursów online w Polsce,

🚀orientacji w narzędziach niezbędnych do sprzedaży kursów online: stronach lądowania, mailingach, webinarach,

🚀 doskonała znajomość Managera Reklam (z naciskiem na kampanie sprzedażowe),

🚀 płynność w posługiwaniu się Google Analytics (zweryfikujemy zadaniem rekrutacyjnym),

🚀 świetna orientacja w trendach marketingowych,

🚀 samodzielność i proaktywność - to ważne,

🚀 terminowość - to nawet ważniejsze,

🚀 angielski na poziomie minimum B2.


Nie zniechęciliśmy Cię? Świetnie!


Co dostaniesz w zamian?

👉 wynagrodzenie rozliczane projektowo w ramach umowy B2B,

👉 pracę zdalną,

👉 dużą możliwość kształtowania strategii działania marki osobistej Agaty Koman,

👉 bardzo duży wpływ na efekty działań.


Aplikując dołącz kilka case study tego jak Twoje działania wpłynęły na rozwój biznesów klientów. To najważniejszy fragment!


Na zgłoszenia czekamy do 12 marca.