Social Media & Content Specialist poszukiwany! 📢
Poszukujemy Social Media & Content Specialist z dobrym wyczuciem rynku e-commerce oraz znajomością pracy agencyjnej.
Jak pracujemy?
✅ Kontraktujemy z klientami cele biznesowe, które chcemy osiągnąć
✅ Patrzymy całościowo na biznes klienta, więc myślenie w „big picture” jest wymagane
✅ Opieramy się na wartościach:
1. Przedsiębiorczość - chcemy zarabiać dla klientów tak dużo i tak szybko jak to możliwe, by współpraca z nami się opłacała. Wszystkie procedury działania mamy dopasowane pod ten cel i szukamy osób, które podobnie rozumieją pracę w agencji.
2. Doskonalenie - wierzymy, że aby dowozić zyski klientom musimy wyprzedzać rynek, więc szkolenia i ulepszanie naszej pracy to standard. Dlatego szukamy osób, które nie tylko będą się uczyć z nami, ale też nauczą nas bardzo dużo.
3. Szacunek - każdy człowiek zasługuje na szacunek, dlatego nie przyjmujemy klientów dupków, ani nie zatrudniamy dupków jako członków zespołu. Wypłata jest zawsze na czas, a błędy są okazją do wyciągnięcia wniosków na przyszłość.
➡ Jeżeli chcesz:
✔ pracować w agencji, którą przykłada bardzo dużą uwagę do wysokiej jakości treści,
✔ pracować dla klientów, którzy ufają Twoim radom i szanują Twoją pracę,
✔ mieć dużą swobodę w realizacji swoich obowiązków,
⭐ a do tego naprawdę interesujesz się rozwijaniem komunikacji firm klientów, czytaj dalej.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie i realizacja harmonogramów treści
- Planowanie i koordynowanie produkcji materiałów video – reelsy, TikToki, vlogi, stories
- Redagowanie/tworzenie treści do social mediów (IG, TikTok, FB, YT), newsletterów i bloga zarówno dla marki KAMAN jak i klientów agencji
- Wdrażanie i egzekucja strategii contentowej i wideomarketingowej zarówno dla marki KAMAN jak i klientów agencji
- Dbanie o publikację contentu w wielu kanałach – od Instagrama po WordPress
- Research, tworzenie scenariuszy, mikronarracji, storytellingu
- Monitorowanie efektów i rekomendowanie optymalizacji
- Tworzenie treści pod landingi/strony/webinary
- Tworzenie kampanii mailowych pod webinary
- Współpraca z zespołem graficznym, klientem i działem reklamowym
Wymagania:
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z treścią
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu i realizacji SoMe
- Doświadczenie w pracy z AI
- Doskonała umiejętność multitaskingu i organizacji pracy. To bardzo ważne - praca z dużą ilością tekstów, klientów potrafi być wymagająca.
- Doskonałe zrozumienie estetyki słowa i tego, jakie treści sprawdzają się w internecie
- Umiejętność researchu i podstawowej weryfikacji merytorycznej treści o różnorodnej tematyce
- Umiejętność tworzenia copywritingu sprzedażowego
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w korzystaniu z ClickUp
Co dostaniesz w zamian?
👉 Wpływ na to, jak realizowana jest usługa SoMe dla klientów agencji,
👉 Możliwość kształtowania strategii działania agencji,
👉 Bardzo duży wpływ na efekty działań i sposób pracy całej agencji KAMAN
👉 Pracę zdalną, ale chcemy, aby Social Media & Content Specialist był dostępny 8h dziennie,
👉 Po 6 miesiącach budżet szkoleniowy (w tym roku było to do 3000 zł rocznie, w kolejnym zwiększamy)
👉 Brak korpopresji i szacunek do Ciebie jako człowieka
👉 Spotkania i wyjazdy integracyjne raz na kwartał
👉 Ludzi, którzy wierzą, że można pracować skutecznie poprzez mądre decyzje, a nie robienie nadgodzin
👉 Procesy, które nie wpuszczają "klientów dupków"
📌 Wynagrodzenie 📌
Oferujemy wynagrodzenie 7.000 - 9.000 zł netto na fakturze (B2B).
🚀 KAMAN! Dołącz do nas! 🚀
W następnym kroku uzupełnij ankietę oraz dołącz swoje CV (pamiętaj o formule o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych).
Przeanalizujemy zgłoszenia i skontaktujemy się z wybranymi kandydatami! 🙂
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty