O kicket.com
Jesteśmy wiodącym w Polsce portalem dystrybuującym bilety na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i sportowe — współpracujemy z ponad tysiącem Organizatorów wydarzeń: teatrami, festiwalami, promotorami, muzeami, domami kultury oraz klubami muzycznymi w całej Polsce.
Na wiosnę 2024 roku połączyliśmy się z portalem Biletomat.pl oraz GoOut.pl, dołączając do międzynarodowej firmy Piletilevi Group, która jest regionalnym championem w ticketingu na 7 rynkach Europy Środkowej: Estonii, Łotwie, Litwie, Polsce, Czechach, Słowacji i Rumunii. Po połączeniu z Biletomat.pl w naszym ekosystemie znajdują się również jedne z najpopularniejszych tematycznych portali mediowych w Polsce: muno.pl (o muzyce elektronicznej), ftb.pl (o muzyce klubowej), glamrap.pl (o rapie), cgm.pl (o muzyce), rytmy.pl (o trendach w muzyce i lifestyle'u).
Mamy prawdopodobnie jeden z najlepszych produktów na naszym rynku, zaangażowany i doświadczony zespół we wnoszeniu prawdziwej wartości dla naszych Partnerów, ale nie spoczywamy na laurach, wciąż się rozwijamy, a to oznacza tylko jedno — potrzebujemy coraz więcej genialnych osób do pracy, które będą tworzyć z nami kolejną, jeszcze bardziej ekscytującą część naszej historii.
Poszukujemy dynamicznego i zorientowanego na wyniki dyrektora sprzedaży, który pokieruje naszym działem sprzedaży i pomoże w realizacji naszego celu: do 2029 chcemy urosnąć 3-4 razy, tak aby sprzedawać bilety o wartości 1 mld zł rocznie. Szukamy osoby z udokumentowanym doświadczeniem w sprzedaży produktu technologicznego w modelu B2B SaaS oraz pasją do mentoringu i rozwijania wysoko wydajnego zespołu sprzedaży.
🧑💻 Czym się będziesz zajmować:
- Skalowanie biznesu i przychodów, osiągnięcie 1 mld zł wartości rocznie sprzedawanych biletów:
- Dopracowanie i realizacja strategii outboundowej skoncentrowanej na kluczowych Partnerach B2B (Organizatorach wydarzeń) w różnych segmentach rynku
- Współpraca z działem marketingu w celu współtworzenia skalowalnego mechanizmu generowania leadów (inbound sales & marketing)
- Praca hands-on przy pozyskiwaniu największych kluczowych Partnerów dla firmy
- Leadership i zarządzanie:
- Kierowanie i motywowanie wysoce wydajnego zespołu sprzedażowego, ustalanie jasnych celów, zapewnienie coachingu i możliwości rozwoju oraz wspieranie kultury współpracy i zorientowania na wyniki
- Planowanie działań niezbędnych do optymalizacji działań sprzedażowych i ustalanie priorytetów dla działu sprzedażowego
- Wsparcie dla całego procesu sprzedaży od prospectingu do wdrożenia, zapewniając wydajność i wysoką skuteczność zamykania deali
- Współpraca strategiczna pomiędzy działami:
- Ścisła współpraca z zespołami technologicznym, marketingowym i operacyjnym w celu zapewnienia zgodności między działami, usprawnienia operacji i skutecznego reagowania na potrzeby Partnerów
- Przeprowadzanie dogłębnej analizy rynku w celu identyfikacji trendów i możliwości, wprowadzanie kompleksowej strategii sprzedaży zgodnej z celami rozwoju firmy, koncentrującej się na zwiększaniu przychodów, podnoszeniu satysfakcji Partnerów i poszerzaniu udziału rynkowego w Polsce
- Współpraca z zespołem Key Account Management w celu zapewnienia satysfakcji Partnerów, utrzymywania bardzo dobrych relacji i obniżania ich churnu
🫵 O Tobie:
- Ponad 5 lat doświadczenia w sprzedaży, z udokumentowaną historią sukcesów w sprzedaży produktu technologicznego w modelu SaaS B2B (do klienta biznesowego)
- Doświadczenie w zarządzaniu, budowaniu, rozwijaniu i kierowaniu zespołami sprzedażowymi
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie jako management consultant w Bain, BCG lub McKinsey
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, z umiejętnością budowania silnych relacji zarówno z klientami, jak i członkami zespołu
- Doświadczenie w pracy na systemie CRM i komfortowe wykorzystywanie innych narzędzi do zarządzania pipelinem sprzedaży i analizy danych w celu podejmowania decyzji strategicznych
- Udowodniona zdolność do osiągania i przekraczania celów sprzedażowych
- Proaktywne podejście do skalowania zespołu i optymalizacji zasobów w celu sprostania rosnącym wymaganiom sprzedażowym
- Umiejętność oceny i priorytetyzacji najlepszych leadów sprzedażowych w celu maksymalizacji wydajności zespołu
🚀 Co oferujemy:
- Dołączenie do najfajniejszej społeczności ludzi dążących do wspólnego celu, którzy kochają to, co robią i są gotowi zmienić branżę kultury dzięki kreatywnym i innowacyjnym decyzjom
- Zostanie częścią Leadership Teamu, złożonego z 6 osób - Liderów obszarów: Technologii, Obsługi Klienta, Operacji, Finansów, Marketingu i Sprzedaży - Ciebie jako Head of Sales - współpracujących na co dzień bezpośrednio z CEO firmy
- Możliwość osobistego wpływania na kierunek rozwoju firmy
- Nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego
- Praktycznie nieograniczony dostęp do biletów na wydarzenia kulturalne
- Benefity w postaci ubezpieczenia zdrowotnego, karty sportowej, kursy i szkolenia rozwojowe, team events
- Służbowy laptop, telefon i inne niezbędne do pracy narzędzia
- Pracę z naszego biura na warszawskim Powiślu, z pełną lodówką i brakiem dress-code
- Last but not least, wynagradzamy naprawdę atrakcyjnie naszych członków zespołu
🔀 Proces rekrutacyjny:
Widzisz w tym siebie? Świetnie! Wyślij nam swoje CV i kilka zdań o tym, dlaczego chcesz do nas dołączyć. W kolejnym kroku rekrutacji porozmawiasz z HR Manager Sylwią oraz Agnieszką, naszą COO. Na koniec spotkasz się z Maćkiem, naszym CEO.
📩 Nie możemy się doczekać aby Cię poznać, więc podeślij nam swoje CV!