Senior Performance Marketing Specialist
Każdego miesiąca z rozwiązań naszego klienta korzysta ponad 1,5 mln użytkowników, co tworzy ogromne pole do testowania, skalowania i optymalizacji działań marketingowych. Jeśli szukasz miejsca, w którym możesz budować i rozwijać kampanie widoczne dla milionów osób, pracować na realnych danych oraz współtworzyć strategie nastawione na wzrost i wysoką skuteczność, ta rola będzie dla Ciebie świetnym wyzwaniem.
Twój zakres obowiązków:
Ciągłe monitorowanie, analizowanie wyników kampanii reklamowych oraz wprowadzanie optymalizacji (Google Ads, Meta Ads, Bing Ads,LinkedIn Ads, Criteo, RTBhouse) zarówno dla segmentu B2C jak i B2B.
Współpraca z partnerami reklamowymi.
Realizacja działań email marketingowych do segmentu B2C,
Konfiguracja, monitorowanie i dogłębna analiza danych w narzędziach GA4, Looker Studio, celem ciągłej optymalizacji i realizacji założonych KPI
Działania w zakresie optymalizacji landing pages, lejków konwersyjnych i ścieżki użytkownika na stronie internetowej.
Wspieranie marketingu B2C i B2B w realizacji strategii marketingowej i content marketingowej w kontekście performance – promocja contentu (artykułów, webinarów, ebooków, etc.), realizacja kampanii wizerunkowych oraz dostarczanie danych na temat najbardziej efektywnych formatów i tematów.
Nasze wymagania:
Udokumentowane minimum 5-letnie doświadczenie w Performance Marketingu,
Biegła znajomość i umiejętność korzystania z narzędzi analitycznych: Google Analytics (GA4) oraz umiejętność tworzenia zaawansowanych wizualizacji i raportów w Looker Studio.
Bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Tag Manager, Meta Ads, LinkedIn Ads, Tik Tok Ads, Looker Studio,
Znajomość systemów do email marketingu typu GetResponse
Umiejętność analizy i wyciągania wniosków,
Nice to have:
Znajomość i umiejętność korzystania z narzędzi BI,
Doświadczenie w optymalizacji stron internetowych (SEO/LLMs),
Znajomość narzędzi SEO (Ahrefs, SimilarWeb, keyword research),
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B lub UoP.
Hybrydowy tryb pracy (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie),
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, integracje.
Senior Performance Marketing Specialist
Senior Performance Marketing Specialist