Key Account Manager ds. Sprzedaży Hurtowej
Obszar odpowiedzialności:
Zarządzanie relacjami z dotychczasowymi klientami – dystrybutorzy, hurtownicy
Negocjowanie warunków płatności, harmonogramu dostaw, strategii cenowej
Działania marketingowe i promocyjne - współpraca z działem marketingu przy wdrażaniu strategii promocyjnych u partnerów hurtowych
Obsługa procesów zamówień i reklamacji poprzez zapewnienie sprawnej realizacji zamówień
Koordynacja terminów produkcji i dostaw
Prognozowanie sprzedaży, analizy, monitorowanie wyników – identyfikacja obszarów do optymalizacji i rekomendowanie zmian w strategii
Zarządzanie budżetem sprzedaży i polityką rabatową – kontrola kosztów związanych z akcjami promocyjnymi, rabatami oraz inwestycjami w rozwój relacji z kluczowymi klientami
Monitorowanie działań konkurencji
Wymagania:
Min 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym (branża FMCG, retail, hurt) potwierdzonego osiągnięciami sprzedażowymi
Doświadczenie w kształtowaniu strategii/modelu sprzedaży hurtowej
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, budowania długofalowych, profesjonalnych relacji z klientami
Doskonałe umiejętności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków i rekomendowanie usprawnień
Przedsiębiorczość – podejmowanie inicjatywy i nastawienie na rozwój biznesu
Umiejętność budowania kampanii marketingowych oraz analizy efektywności podjętych działań
Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Oferujemy:
Umowa o pracę lub B2B
Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
Samochód służbowy lub dodatek komunikacyjny
Niezbędne narzędzia pracy
Możliwość rozwoju oraz wdrażania własnych inicjatyw
Rekomendowane oferty