Key Account Manager ds. Sprzedaży Hurtowej
Sprzedaż

Key Account Manager ds. Sprzedaży Hurtowej

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

analiza

branża FMCG

sprzedaż B2B

kampanie marketingowe

budowanie relacji

negocjacje

sprzedaż

Opis stanowiska

Key Account Manager ds. Sprzedaży Hurtowej


Obszar odpowiedzialności:

  • Zarządzanie relacjami z dotychczasowymi klientami – dystrybutorzy, hurtownicy

  • Negocjowanie warunków płatności, harmonogramu dostaw, strategii cenowej

  • Działania marketingowe i promocyjne - współpraca z działem marketingu przy wdrażaniu strategii promocyjnych u partnerów hurtowych

  • Obsługa procesów zamówień i reklamacji poprzez zapewnienie sprawnej realizacji zamówień

  • Koordynacja terminów produkcji i dostaw

  • Prognozowanie sprzedaży, analizy, monitorowanie wyników – identyfikacja obszarów do optymalizacji i rekomendowanie zmian w strategii

  • Zarządzanie budżetem sprzedaży i polityką rabatową – kontrola kosztów związanych z akcjami promocyjnymi, rabatami oraz inwestycjami w rozwój relacji z kluczowymi klientami

  • Monitorowanie działań konkurencji 


Wymagania:

  • Min 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym (branża FMCG, retail, hurt) potwierdzonego osiągnięciami sprzedażowymi

  • Doświadczenie w kształtowaniu strategii/modelu sprzedaży hurtowej

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, budowania długofalowych, profesjonalnych relacji z klientami

  • Doskonałe umiejętności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków i rekomendowanie usprawnień

  • Przedsiębiorczość – podejmowanie inicjatywy i nastawienie na rozwój biznesu

  • Umiejętność budowania kampanii marketingowych oraz analizy efektywności podjętych działań

  • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji


Oferujemy:

  • Umowa o pracę lub B2B

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy

  • Samochód służbowy lub dodatek komunikacyjny

  • Niezbędne narzędzia pracy

  • Możliwość rozwoju oraz wdrażania własnych inicjatyw