Kierownik Marketingu

Marketing

Kierownik Marketingu

Marketing
Pełny etat
UoP, B2B
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

marketing
digital marketing
e-commerce
social media
CRM
zarządzanie zespołem

Znajomość języków

Angielski: C1

Opis stanowiska

Nasza Firma posiada ugruntowaną pozycję na rynku i od lat łączy światowe trendy z lokalną wrażliwością na styl, jakość i emocje, jakie towarzyszą klientom przy wyborze produktów z najwyższej półki.

W związku z rozwojem struktur marketingowych poszukujemy doświadczonego i zaangażowanego Kierownika Marketingu, który obejmie strategiczną odpowiedzialność za komunikację i wizerunek Naszych marek.


Zakres obowiązków

  • Tworzenie i wdrażanie długofalowej strategii marketingowej dla marek premium w oparciu o cele biznesowe i wizerunkowe firmy.

  • Zarządzanie zespołem specjalistów ds. marketingu, digitalu i PR, w tym rozwój kompetencji zespołu oraz wyznaczanie priorytetów działań.

  • Koordynacja kampanii marketingowych 360° – obejmujących działania ATL, digital, influencer marketing, PR, retail marketing i eventy wizerunkowe.

  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji kampanii i projektów komunikacyjnych.

  • Nadzór nad spójnością wizerunku marek we wszystkich kanałach (online, social media, e-commerce, punkty sprzedaży, materiały BTL).

  • Planowanie i kontrola budżetu marketingowego, raportowanie wyników oraz optymalizacja działań pod kątem efektywności (ROI, KPI, sprzedaż, zasięg, zaangażowanie).

  • Współpraca z działem sprzedaży i e-commerce przy wdrażaniu działań wspierających sprzedaż w kanale detalicznym i online.

  • Analiza trendów konsumenckich, konkurencji i zachowań klientów w segmencie premium.

  • Współtworzenie strategii komunikacji i pozycjonowania marek w długiej perspektywie.


Wymagania

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w marketingu, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym.

  • Doświadczenie w pracy z markami z segmentu premium.

  • Umiejętność strategicznego myślenia i kompleksowego zarządzania projektami marketingowymi.

  • Znajomość nowoczesnych narzędzi digital marketingu (performance, social media, e-commerce, CRM, content marketing).

  • Doświadczenie w pracy z budżetami marketingowymi i analizie efektywności działań.

  • Wysoka estetyka i wrażliwość wizualna – niezbędna przy pracy z markami premium.

  • Zdolności przywódcze, komunikatywność i umiejętność motywowania zespołu.

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.


Oferujemy

  • Zatrudnienie dopasowane do Twoich potrzeb: umowa o pracę, kontrakt B2B.

  • Możliwość współpracy z rozpoznawalnymi markami o silnej pozycji rynkowej.

  • Realny wpływ na strategię i rozwój komunikacji marek na rynku.

  • Pracę w organizacji łączącej profesjonalizm z pasją do designu, jakości i stylu życia.

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji i długoterminowych planach rozwoju.

  • Przyjazną kulturę pracy, doceniającą inicjatywę i kreatywność.


Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na produkty z portfolio marek.

Wymagane umiejętności

marketing
digital marketing
e-commerce
social media
CRM
zarządzanie zespołem

Znajomość języków

Angielski: C1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 29.10.2025

Kierownik Marketingu

Podsumowanie oferty

Kierownik Marketingu

-, Warszawa

Klient rocketjobs.pl

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Grupa Zibi S.A z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 119 (dalej jako "administrator"). Masz prawo ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.