Klimas Wkręt-met to czołowy producent najwyższej jakości technik zamocowań w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jesteśmy największym producentem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej o ugruntowanej pozycji w branży budowlanej. Pozycję lidera zawdzięczamy konsekwentnie rozwijanej ofercie produktowej połączonej ze zdobywaniem nowych rynków zbytu w kraju i poza jego granicami.
Dzięki nowoczesnym zakładom produkcyjnym oraz posiadaniu własnego centrum logistycznego jesteśmy pewnym partnerem dla klientów oraz rzetelnym pracodawcą.
Zadania na stanowisku
- obsługa posprzedażowa klientów poprzez kontakt mailowy oraz telefoniczny,
- koordynowanie przepływu informacji dotyczących statusów dostarczenia zamówień, zwrotów i reklamacji,
- realizowanie działań sprzedażowych,
- udzielanie wskazówek odnośnie platformy sprzedażowej,
- stały kontakt z klientami, handlowcami, z działami produkcji oraz magazynu,
- budowanie długofalowych relacji z Klientami.
Oczekiwania
- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta oraz sprzedaży,
- znajomość języków: angielskiego, włoskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2) w mowie i piśmie (codzienna obsługa Klienta zagranicznego),
- umiejętność obsługi programów MS Office,
- komunikatywność i umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami firmy.
- dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy (Wanaty k. Częstochowy)
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- wsparcie współpracowników z dużym doświadczeniem (dzielimy się wiedzą),
- prywatną opiekę medyczną,
- ubezpieczenie grupowe,
- dofinansowanie do karty Multisport,
- naukę języków obcych poprzez specjalną platformę ( angielski, niemiecki, hiszpański, francuski),
- dodatkowe świadczenia socjalne – paczki świąteczne, bony na święta, imprezy rodzinne z atrakcjami dla dzieci